ارمنستان دوباره مسابقات کشتی برگزار می نماید

به گزارش چای قند پهلو، ارمنستانی ها در نظر دارند دهه سوم شهریور ماه مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان شان را نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند.

ارمنستان دوباره مسابقات کشتی برگزار می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، دهه سوم مرداد ماه بود که مسابقات قهرمان کشوری آزاد و فرنگی جوانان ارمنستان طی 6 روز در سالن گازپروم ایروان به انجام رسید.

در حالیکه خیلی از کشورها مدتی است که تمرینات ملی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع نموده اند، این اولین مسابقه رسمی کشتی در سطح دنیا بود که از شروع کرونا به انجام رسید. یک روز پیش از شروع رقابت ها، کلیه کشتی گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی تست کرونا دادند که هیچ یک از نمونه ها مثبت نبود.

پیش از آن مقرر شده بود که اگر نمونه مثبتی در بین شرکت کنندگان باشد، از حضور او در مسابقات جلوگیری گردد.

مسابقات بدون حضور تماشاگر در یکی از سالن های کوچک مجموعه گازپروم به انجام رسید و در طول مسابقات از ورود نفرات اضافه به سالن جلوگیری شد. از پروتکل های معین شده برای برگزاری این مسابقات، قضاوت داور وسط با شیلد و دستکش، بدون ماسک بود. همچنین داوران کنار و رئیس تشک ملزم به استفاده از شیلد، دستکش و ماسک بودند. مربیان نیز باید از ماسک استفاده می کردند. هر دو ساعت یک بار، سالن ضدعفونی می شد.

به همین دلیل پس از برگزارى پیروز پیکارهای قهرمان کشورى ارمنستان در رده جوانان، فدراسیون این کشور در تاریخ یازدهم تا هفدهم سپتامبر (21 - 27 شهریور) مسابقات قهرمانى کشورى در رشته آزاد و فرنگى در رده نوجوانان را برگزار خواهد نمود.

اتحادیه دنیای پیش از این اعلام نموده که در نظر دارد مسابقات دنیای 2020 را در سه رده سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان را آذر ماه سال جاری در صربستان و فنلاند برگزار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 274

به "ارمنستان دوباره مسابقات کشتی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان دوباره مسابقات کشتی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید