هنگ کنگ، انگلیس را در لیست کشورهای بسیار خطرناک قرار داد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، در پی افزایش اندازه مبتلایان به کرونا در انگلیس، دولت هنگ کنگ با صدور دستوری رسمی، کلیه پروازهای مسافری با این کشور را ممنوع اظهار داشت.

هنگ کنگ، انگلیس را در لیست کشورهای بسیار خطرناک قرار داد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس این گزارش، دولت هنگ کنگ در بیانیه صادر شده در این خصوص، انگلیس را در میان لیست کشورهای بسیار پر خطر از حیث شیوع بیماری کرونا قرار داده و کلیه افرادی که بیش از دو ساعت در خاک انگلیس توقف داشته باشند هم حق دریافت کارت پرواز در فروگاه و پرواز به سمت هنگ کنگ را ندارند.

دولت هنگ کنگ بعلاوه نسبت به شیوع گسترده و سریع نسخه دلتا ویروس کرونا در انگلیس ابراز نگرانی نموده و این موضوع را علت ممنوعیت پروازها میان دو طرف دانست.

گفتنی است شیوع نسخه هندی بیماری کرونا موسوم به دلتا طی روزهای گذشته در اروپا افزایشی چشمگیر داشته است.

به همین دلیل، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم طی سخنانی ضمن ابراز خوشبینی نسبت به فرایند نزولی همه گیری کرونا در این کشور، هشدار داد که با این حال نوع دلتا این ویروس در حال انتشار بوده و همین موضوع، خوشبینی در مقابله با کرونا را شکننده نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 871

به "هنگ کنگ، انگلیس را در لیست کشورهای بسیار خطرناک قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگ کنگ، انگلیس را در لیست کشورهای بسیار خطرناک قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید