اسباب کشی به خانه نو منتشر شد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، در کتاب اسباب کشی به خانه نو جانورها دارند کوچ می نمایند. چه با خود می برند؟ همه چیز!

اسباب کشی به خانه نو منتشر شد

این کتاب داستان جابه جایی بامزه و پرجزئیات جانوران به خانه نوشان است. اگر بخواهید به خانه ای نو بروید اولین چیزی که برمی دارید چیست؟ تصویرهای کتاب، خواننده را به کشف علایق هر کدام از جانوران دعوت می نماید. انتخاب های آنها عجیب و گاهی خنده دار است. برخی هایشان وسیله های خانه را با خود می برند، مانند سگ که صندلی ناهارخوری را برداشته است؛ اما برخی دیگر انتخاب های شخصی تری دارند. مثل مگس خوار که دوست دارد عینک های آفتابی اش را همراه ببرد.

شوخی و کنایه در متن و تصویر زیاد است؛ مانند پرندگانی که در حال پرواز به خانه نو قفس شان را هم با خود می برند یا گوزن شمالی که کوله باری از وسیله های شکار به همراه دارد.

در این کتاب تاشو (که چهار متر طولش است) جانورانی را می بینیم که عزیزترین داشته هایشان را با خود به خانه نو می برند. جانوران به سوی خانه نو حرکت می نمایند. کدام خانه را ترک نموده اند؟ خانه نوشان کجاست؟ در پس زمینه خاکستری کتاب می بینیم که طبیعت کم کم جای خود را به روستا و بعدتر به شهر می دهد.

اسباب کشی به خانه نو کتابی با تصاویر مجذوب کننده و مسحورنماینده است که به شکلی متفاوت و تاشو تصویرگری و طراحی شده است. تصاویر کتاب برای هر گروه سنی مجذوب کنندهیت های ویژه ای دارد؛ اما ویژه بچه ها بالای 5 سال فراوری شده است. بچه ها نوپا با این کتاب، با نام جانواران و اشیا آشنا خواهند شد. هرچه سن بچه ها بالاتر برود امکان گفت وگو و تعامل بیشتر می گردد و بچه ها به کشف جزئیات و شوخی های تصویر می پردازند.

بعلاوه می توان به وسیله این کتاب به موضوع محیط زیست پل زد و درباره هرکدام از جانوران، زیستگاه و شرایط زندگی شان فعالیت هایی در پیوند با کتاب انجام داد.

این اثر را انتشارات تاک (انتشارات مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات بچه ها) در 28 صفحه و به بهای 195 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1425

به "اسباب کشی به خانه نو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب کشی به خانه نو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید