استون مارتین از پرقدرت ترین خودرو خود پرده برداشت، عکس

به گزارش چای قند پهلو، پس از حدس ها و تیزرهای فراوان، استون مارتین کاور DB12 را برداشته است. خودرویی که پوشش DB11 خروجی را در اختیار گرفته است. DB12 اولین خودرو در عصر تازه استون است. سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی می گوید که این وسیله نقلیه تازه اولین سوپر تورر دنیا است. اما همچنان دارای جلوپنجره آشنای آستون مارتین است که برای DB12 کمی اصلاح شده است.

استون مارتین از پرقدرت ترین خودرو خود پرده برداشت، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در حال حاضر، استون مارتین DB12 دارای گزینه V12 نیست، اما دارای یک V8 توربو دوقلو در زیر کاپوت است. با این حال، عملکرد آن فوق العاده است، با حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت و 0-60 مایل در ساعت زیر چهار ثانیه، که این تازهترین در سری DB را به همان سرعتی که ما از هر آستون انتظار داریم، می رساند.

در حالی که نمونه اولیه DB12 چیزی شبیه یک V12 در زیر کاپوت داشت، DB12 تازه از موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو مرسدس-AMG استفاده می نماید. ایجاد چیزی که استون مارتین آن را برترین 671 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور در کلاس می نامد. استون مارتین می گوید که این موتور دست ساز نسبت به DB11 خروجی که 528 اسب بخار از مدل 2022 V8 قدرت دارد، 34 درصد افزایش قدرت دارد.

استون می گوید دیافراگم ها به میزان 56 درصد افزایش یافته است که باعث می گردد هوای خنک بیشتری به رادیاتورهای DB12 وارد گردد. برای اینکه میزانی از هوای گرم زیر کاپوت خارج گردد، دو دریچه بر روی سقف آن تعبیه شده است. اینها دقیقاً بالای توربوهای دوقلو قرار دارند تا هوا از محفظه موتور خارج گردد.

بیشتر بخوانید:

چین در عمق 10 هزار متری زمین در پی چیست؟/ عکس

نسل تازه شاسی بلند مجذوب کننده چینی برای تسخیر بازار اروپا/عکس

به لطف تمام اصلاحات برای ایجاد این قدرت اضافی، DB12 حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 3.5 ثانیه دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: hotcars

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1421

به "استون مارتین از پرقدرت ترین خودرو خود پرده برداشت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استون مارتین از پرقدرت ترین خودرو خود پرده برداشت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید