اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی تا خاتمه خرداد 99 تمدید شد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری، تمامی پروانه های فعالیت و مجوزهایی که اعتبار آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا اول خرداد 99 به انتها می رسد، تا انتها خرداد 99 تمدید می شوند.

اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی تا خاتمه خرداد 99 تمدید شد

وی با اشاره به اینکه این مصوبه تمامی مهلت های قانونی اقدام برای تمدید پروانه فعالیت در حوزه ICT را نیز شامل می گردد، اضافه نمود: دارندگان بعضی از پروانه ها مانند دفاتر پیشخوان یا مراکز تماس و ... دو یا سه ماه قبل از انتها اعتبار پروانه مهلت دارند برای تمدید آن به رگولاتوری مراجعه نمایند، چنانچه این مهلت اقدام، با بازه زمانی اول اسفند تا اول خرداد همزمان گردد این مهلت نیز تا 31 خرداد 99 تمدید شده است.

حقی توضیح داد: آن دسته از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که در خصوص معین تعرفه خدمات بوده و در بازه زمانی اسفند 98 تا سه ماه پس از آن اعتبار دارند نیز مشمول این تمدید شده و تعرفه های ذکر شده در آن نیز تا انتها خرداد 98 اعتبار دارند.

معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید نمود: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه و مجوز با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه ها می توانند تا انتها خردادماه بدون مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای تمدید، در چارچوب پروانه فعالیت خود فعالیت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 42

به "اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی تا خاتمه خرداد 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی تا خاتمه خرداد 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید