ایکس باکس سری ایکس با طرح چکش ثور معرفی گردید

به گزارش چای قند پهلو، مایکروسافت برای هواداران کنسول های این کمپانی و دنیای سینمایی مارول، به تازگی از طرح جدیدی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی نموده است.

ایکس باکس سری ایکس با طرح چکش ثور معرفی گردید

این کنسول که بر اساس فیلم Thor: Love and Thunder ساخته شده است، از طرحی مشابه چکش ثور یعنی میولنیر استفاده می نماید. کنسول نسل نهمی مایکروسافت با شکل مکعبی خود تقریبا با سر چکش مطابقت دارد، با این حال در صورت اضافه شدن دسته چکش به آن که فعلا تشخیص وجود آن سخت است، این طرح به یکی از متفاوت ترین طرح هایی که از ایکس باکس دیده ایم تبدیل می گردد.

لازم به ذکر است که تنها کاری که باید برای برنده شدن این کنسول انجام دهید این است که توییتر ایکس باکس را در این رسانه دنبال نموده و پست مربوطه را با هشتگی که در آن آمده، دوباره نشر دهید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت این کنسول می توانید به این نشانی مراجعه کنید. هم اکنون تا تاریخ 21 ژوئیه 2022 (30 تیر 1401) فرصت دارید تا شانس خود را برای برنده شدن یکی از مجذوب کننده ترین طرح های ایکس باکس امتحان کنید. برندگان ظرف 14 روز پس از خاتمه قرعه کشی اعلام خواهند شد.

فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ 8 ژوئیه (17 تیر) روی پرده سینما خواهد رفت. این اثر دنباله مستقیم فیلم Thor: Ragnarok 2017 است. ثور پس از اتفاقات اخیر و سروکله زدن با ثانوس، در پی آرامش درونی است، با این حال، زمانی که اشتیاق گور به عنوان قصاب خدایان برای از بین بردن همه خدایان باید برآورده گردد، به نظر می رسد که کارهای تسکین دهنده روح باید کنار گذاشته شوند.

ثور از والکری، کورگ و جین فاستر یاری می گیرد تا بر گور غلبه کند. این فیلم مملو از ستارگانی مانند کریس همسورث در نقش ثور، کریستین بیل در نقش گور، راسل کرو در نقش زئوس و ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر است. از طرف چکش میولنیر نیز نقش مهمی دارد و همانطور که در بالا ذکر شد الهام بخش کنسول تازه مایکروسافت بوده است.

مایکروسافت بعلاوه مدتی قبل از طرحی با الهام از سریال چیرهای عجیب برای کنسول ایکس باکس سری اس رونمایی کرد که یکی از مجذوب کننده ترین طرح های منتشر شده از این شرکت بود. این باندل نیز مشابه نسخه میولنیر ایکس باکس سری ایکس، به طور محدود در دسترس تعدادی افراد خاص نهاده شد.

منبع: Toms Hardware

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1267

به "ایکس باکس سری ایکس با طرح چکش ثور معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس سری ایکس با طرح چکش ثور معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید