بازدید مجازی از 9 نمایشگاه در تعطیلات نوروز

به گزارش چای قند پهلو، تهران(پانا) - علاقه مندان هنرهای تجسمی می توانند در چند نمایشگاه مجازی بدون مراجعه به گالری ها از آثار هنری دیدن نمایند.

بازدید مجازی از 9 نمایشگاه در تعطیلات نوروز

به گزارش هنرآنلاین، در تعطیلات نوروز تعدادی از گالری ها از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه های خود استفاده می نمایند تا فرصتی برای علاقه مندانی که کمتر از خانه خارج می شوند فراهم نمایند.

گالری اُ: نمایشگاه گروهی 7+1393 شامل آثار منتخبی از هنرمندانی که با این گالری همکاری داشته اند، تا دوشنبه 30 فروردین در سایت گالری اُ به نشانی https://ogallery.net/viewing-rooms/13937 برپاست.

گلستان: نمایشگاه آثار شمس الدین غازی تا 12 فروردین 1400 در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

آریا: نمایشگاه مجازی برگزیدگان چهارمین فراخوان جواهرسازی معاصر گالری آریا تا 31 فروردین 1400 در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery برپاست.

میکا: نمایشگاه آنلاین نوروزی سین 1400 به انتخاب مجید عباسی فراهانی تا 11 فروردین در سایت گالری میکا به نشانی www.micaartgallery.com برپاست.

آرتیبیشن: نمایشگاه مدون تا 15 فروردین ماه با نمایش آنلاین آثاری از هنر مدرن و معاصر ایران در سایت آرتیبیشن به نشانی http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/529 برپاست.

باوان: نمایشگاه گروهی آنلاین قانونی برای پیوند دادن ما وجود ندارد با آثاری از الهام اعتمادی، پونه اوشیدری، الهام پورخانی، شبنم جهانشاهی، هما حسینیان، مهشید روشن تبار، صنم سایه افکن، کیمن مه آبادی و آدنا میرزاخانیان تا 30 فروردین ماه بر روی وبسایت گالری به نشانی https://bavangallery.com/viewing-room/there-are-no-rules-to-connecting-us/ قابل بازدید خواهد بود.

شریف: نمایشگاه آثار سعید غلامی تا 20 فروردین در وبسایت گالری شریف به نشانی http://sharifgallery.art/en/homepage/ برپاست.

موزه هنرهای دینی امام علی: نمایشگاه گروهی 1400 با نقاشان معاصر تا 31 فروردین در صفحه اینستاگرام موزه هنرهای دینی امام علی به نشانی https://www.instagram.com/imam-ali-museum/ برپاست.

لیام: نمایشگاه گروهی پیشنهاد فروردین ماه تا 24 فروردین به نشانی https://liamgallery.ir/plus/ برپاست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 720

به "بازدید مجازی از 9 نمایشگاه در تعطیلات نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی از 9 نمایشگاه در تعطیلات نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید