بند 500 هزار دلاری سرخ پوشان را وسوسه کرد!

به گزارش چای قند پهلو، مهدی عبدی به وسیله مدیربرنامه هایش به مدیران باشگاه پرسپولیس خبر داد که خواهان جدایی در فصل تازه است.

بند 500 هزار دلاری سرخ پوشان را وسوسه کرد!

باشگاه شاوِش پرتغال خواهان عقد قرارداد یک ساله به صورت قرضی با عبدی شده است. البته اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد، باشگاه پرتغالی قرارداد دائمی با او می بندد. با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد به همین دلیل گل محمدی باید درباره ماندن یا جدایی اش تصمیم می گیرد.

مهدی عبدی فصل گذشته برای پرسپولیس 7 گل زده است. او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند فسخی در قراردادش وجود دارد که او با پرداخت 400 هزار دلار می تواند از سرخپوشان جدا گردد.

اما قرار نیست مهدی عبدی برای همواره و با پرداخت این مبلغ جدا گردد. او تصمیم گرفته است راه مهدی طارمی را برود، اما به صورت قرضی! شنیدیم مهدی عبدی و باشگاه پرسپولیس در پی راهکاری هستند که فصل آینده این مهاجم به عنوان بازیکن قرضی و با بند 500 هزار دلاری به شرط خرید قطعی در سال دوم به تیم شاوِش برود.

این در حالی است که دست یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس خالی است و این مربی با جدایی مهدی عبدی برترین گلزن فصل گذشته خود مخالف است.

ظاهرا بحث خرید کاسیانو مهاجم برزیلی و این اواخر گادوین منشا باعث شده است که مهدی عبدی تصمیم خودش برای جدایی را بگیرد هرچند سرمربی پرسپولیس با این جدایی مخالف است!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1266

به "بند 500 هزار دلاری سرخ پوشان را وسوسه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند 500 هزار دلاری سرخ پوشان را وسوسه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید