تور دبی ارزان: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از اکسپو دبی بازدید نموده اند

به گزارش چای قند پهلو، تهران (پانا) - رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارت خاطرنشان کرد پیش بینی می گردد تعداد بازدیدکنندگان اکسپو دبی در سال 2022 در مقایسه با امسال میلادی افزایش پیدا کند و این رویداد از رونق بیشتری برخوردار گردد.

تور دبی ارزان: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از اکسپو دبی بازدید نموده اند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و امارات، عرفان شاکری، رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارت با اعلام این مطلب گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده در 24 روز اول برگزاری نمایشگاه در حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از آن بازدید نموده اند که این مقدار در در 10 روز نخست برگزاری نمایشگاه در حدود 400 هزار نفر بوده که در 17 روز نخست برگزاری نمایشگاه به 700 هزار 71 هزار نفر افزایش پیدا نموده است.

بعلاوه بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی نمایشگاه اکسپو دبی 2021 در 24 روز نخست این نمایشگاه بر اساس بلیت های فروخته شده در حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از آن بازدید نموده اند.

وی اضافه نمود:بر اساس بلیت های فروخته شده تعداد بازدید نمایندگان در هفته دوم از رشد 12 درصدی نسبت به هفته اول برخوردار بوده است. بعلاوه در این مدت 9 میلیون و 300 هزار نفر نیز به صورت مجازی از این رویداد بزرگ بازدید نموده اند.

پیش بینی ها حکایت از ان دارد که طی 6 ماه مدت زمان برگزاری اکسپو در مجموع در حدود 20 تا 25 میلیون نفر از آن بازدید نمایند.

شاکری در انتها تاکید نمود: پیش بینی ما هم این است که در صورت ادامه فرایند کنونی و کاهش مقدار مبتلایان بیماری کوید 19 در کشور و عادی شدن شرایط، تعداد بازدیدنمایندگان ایرانی و بین المللی از نمایشگاه اکسپو دبی در سال 2022 افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1036

به "تور دبی ارزان: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از اکسپو دبی بازدید نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از اکسپو دبی بازدید نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید