تونک تپه؛از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا ، عکس

به گزارش چای قند پهلو، درصورتی که به آنتالیا سفر کرده اید و نمیدانید ماجراجویی خویش را چطور آغاز کنید، به شما پیشنهاد می کنیم اول از تونک تپه آنتالیا و جاذبه های آن دیدن کنید. این تپه امکانات و خدماتی از جمله رستوران گردان، یک هتل، یک کلاب و تله کابین دارد.

تونک تپه؛از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا ، عکس

برای سفر با تور تفریحی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

تونک تپه یکی از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا است، تونک تپه در محله لیمان و در کمربندی آنتالیا قرار گرفته است. باتوجه به موقعیتی که دارد و جذابیت هایی که در این مکان وجود دارد علاقمندان زیادی دارد.

توتک تپه آنتالیا(Tunektepe Teleferik Antalya) دارای 618 متر ارتفاع است که گردشگران زیادی از آن بازدید می نمایند. در بالای تپه یک رستوران گردان موجود است که با انواع غذاهای دلچسب پذیرای میهمانان تور آنتالیا هستند. توتک تپه آنتالیا در حاشیه غربی آنتالیا قرار گرفته که میتوان خلیج آنتالیا و کوه ها را به راحتی مشاهده کرد.

این تپه امکانات بسیار کامل و مناسبی را برای کوه نوردی و دیگر تفریحات کوهستانی دارد.با توجه به میزان امکانات و شرایط این تپه بسیاری از علاقمندان کوهنوری و تفریحات این چنین علاقه بسیاری به این مرکز تفریحی دارند.

امکانات عرضه شده در تونک تپه

یکی از مهم ترین سوالاتی که در مورد سفر به اینجا موجود است این است که چه امکانات و خدماتی در تونک تپه وجود دارد و گردشگران با سفر خود به اینجا از چه امکاناتی میتوانند برخوردار شوند؟

رستوران 360 گردان در بالای تونک تپه

از بزرگترین امانات موجود در این مکان بوده که با داشتن برترین و لذیذترین غذاهای خویش توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را بسوی خویش مجذوب کند

رستوران گردان تونک تپه آنتالیا

تله کابین تونک تپه:

یکی از محبوب ترین جاذبه های تونک تپه، تله کابین آن است. این تله کابین در منطقه کمر قرار داشته و از بالای تپه تونک تا کوه های توروس غربی و منطقه ساحلی کنیلاتی را کشیده شده است. از این تله کابین می توان منظره طبیعت زیبای سرسبز و دریای آبی را دید. در بازدید از ارتفاعات این تپه دوربین عکاسی خود را از قلم نیاندازید به دلیل آن که منظره های شگفت انگیز بسیار پیدا خواهید کرد.

فضای دنج و مناسب پیاده روی:

وجود فضای مطلوب برای پیاده روی در دل این تپه هم از دیگر امکانات و خدمات موجود در تونک تپه میباشد که گردشگران میتوانند از آن برخوردار شوند.

جاذبه های اطراف تونک تپه آنتالیا:

گردشگر ها و گردشگران تور آنتالیا می توانند در کنار تونک تپه و جاذبه های آن از دیگر جاذبه های نزدیک به آن مانند پارک اوزدیلک و موزه باستان شناسی آنتالیا دیدن نمایند.

نکته مهم درباره سفر به تونک تپه:

در گردش خود در این مرکز تفریحی کوهستانی پیشنهاد می کنیم حتماً دوربین عکاسی حرفه ای بهمراه داشته باشید و حتماً راحت ترین کفش خود را انتخاب نمایید تا در طول تفریحات کوهستانی این مرکز تفریحی دچار مشکل نشوید. آب و هوای این تپه هم بسیار معتدل و دل چسب است.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 448

به "تونک تپه؛از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونک تپه؛از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید