جدایی مسی از بارسلونا می تواند وجهه او را خراب کند

به گزارش چای قند پهلو، مدیر برنامه ای که حدود 20 سال قبل زمینه انتقال لیونل مسی به تیم فوتبال بارسلونا را فراهم کرد، نسبت به جدایی او از کاتالان ها واکنش نشان داد.

جدایی مسی از بارسلونا می تواند وجهه او را خراب کند

به گزارش ، هوراسیو گاگیولی، مدیر برنامه ای که زمینه انتقال لیونل مسی را به تیم فوتبال بارسلونا ایجاد نموده بود، اعتقاد دارد تصمیم این بازیکن برای جدایی از بارسلونا می تواند وجهه او نزد طرفداران را خراب کند.

ستاره آرژانتینی کاتالان ها چند روز پس از باخت تحقیر آمیز تیمش برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بیان کرد میخواهد از این باشگاه جدا گردد. این تصمیم او فوتبال دنیا را به شوک بزرگی فرو برد.

هوراسیو گاگیولی که حدود 20 سال پیش زمینه انتقال مسی از نیولز اولد بویز به بارسلونا را فراهم نموده بود، درباره تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا گفت: تصمیم مسی برای جدایی را درک نمی کنم، زیرا او در بارسلونا رشد کرد. طرفداران بارسلونا سزاوار چنین چیزی نیستند. برای ترک بارسلونا به او توصیه های بدی شده و امیدوارم او متوجه این موضوع باشد.

مدیر برنامه های اسبق مسی در ادامه گفت: من نمی خواهم درباره اینکه وجهه مسی با ترک بارسلونا تا چه اندازه می تواند خراب گردد، حرفی بزنم. امیدوارم طرفداران همواره دستاورد های او برای بارسلونا را به یاد بیاورند، هر چند که کار دشواری خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 390

به "جدایی مسی از بارسلونا می تواند وجهه او را خراب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی مسی از بارسلونا می تواند وجهه او را خراب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید