خارق العاده ترین عجایب طبیعت، تصاویر

به گزارش چای قند پهلو، عجایب زیادی روی این کره خاکی پر رمز و راز وجود دارد که انسان ها را شگفت زده می نماید و در هر گوشه و کنار خود چیزی باور نکردنی دارد که حتی متعصب ترین انسان ها را به معجزه معتقد می نماید.

خارق العاده ترین عجایب طبیعت، تصاویر

در این جا با لیستی از خارق العاده ترین عجایب طبیعت آشنا شوید.

گراویتی هیلز، هندوستان

اگردر پای تپه های این کوهستان ماشین خود را پارک کنید ماشین آغاز به حرکت به سمت بالا می نماید. مثل این که نیروی آن را به سمت بالا می کشد. هیچ شرح خاصی برای این پدیده وجود ندارد، اما به گفته بعضی این توهمی است که بوسیه کوهستان ایجاد می گردد.

دلمن (رومانی، کره، چین، هندوستان، اسکاندیناوی، روس)

این قطعه سنگ هایی که به شکل میز چیده شده اند در نقاط مختلفی روی کره زمین وجود دارد که به گفته باستان شناسان قبر کشیشان بوده است.

آبشار آتش جاودان، ایالات متحده آمریکا

این آبشار غیرعادی که توسط خود طبیعت بوجود آمده است درز هایی دارد که از خود گاز طبیعی منتشر می نماید. این شعله ها گاهی خاموش می شوند و باید دوباره روشن شوند. بعضی معتقدند هر کس این شعله ها را دوباره احیا کند بخت و اقبال به او روی خواهد آورد.

قلعه فرانگوکاستلو، یونان

شهر کرت تنها سراب زمان ثبت شده در دنیاست. هر سال در انتها ماه می اشباح سربازان پیاده و سواره ارتش از سمت صومعه آگیوس به سوی فرانگوکاستلو حرکت می نمایند. این پدیده صبح زود زمانی که دریا آرام و هوا مه آلود است رخ می دهد و به مدت 10 دقیقه طول می کشد. نیرو های آلمانی که این مناطق را اشغال نموده اند با دیدن این سراب مات و وحشت زده می مانند.

دخمه مردگان چک

این راستا زیرزمینی 9 متر عمق دارد و به گفته افسانه ها صدای موسیقی از این قبرستان شنیده می گردد. اما در این دخمه هیچ نوع ابزار موسیقی وجود ندارد. یکی از ویژگی های باور نکردنی این دخمه راهرو درخشان آن است. این راهرو در ابتدا کاملا عادی به نظر می رسد، اما ناگهان آغاز به انتشار نور نارنجی مایل به قرمز می نماید.

جنگل سنگ، چین

جنگل سنگ یکی از جالب ترین عجایب این کشور است و حدود 200 میلیون سال پیش ظاهر شده است. این مکان قبلا دریایی با لایه های سنگ آهک بوده که این ساختار بزرگ را با حرکات تکتونیکی ساخته است. زیر زمین این جنگل غاری به نام Qifeng وجود دارد که هر سال از ماه آگوست تا نوامبر یک رودخانه زیرزمینی در این غار هر 30 دقیقه یک بار گردابی را تشکیل می دهد و خیلی زود ناپدید می گردد.

رودخانه 5 رنگ، کلمبیا

این رودخانه بیشتر اوقات سال رودخانه ای طبیعی است، اما در فصل تابستان تبدیل به بوم نقاشی چند رنگ می گردد. علف های هرز این رودخانه را با رنگ های قرمز، صورتی، آبی، سبز و زرد تزئین می نمایند.

آبشار خون، قطب جنوب

این آبشار قرمز رنگ حتی در دمای منفی 10 درجه نیز منجمد نمی گردد. این یخ رود یک از سردترین آب های جاری شناخته شده است. دانشمندان دریافته اند که میکروب های موجود در آبشار این پدیده عجیب طبیعت را بوجود آورده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 817

به "خارق العاده ترین عجایب طبیعت، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارق العاده ترین عجایب طبیعت، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید