داستان های فانتزی را در شیگانهوس و پریاموس بخوانید

به گزارش چای قند پهلو، کتاب های شیگانهوس و پریاموس اثر بهاره نوربخش در نشر بهنام منتشر شدند.

داستان های فانتزی را در شیگانهوس و پریاموس بخوانید

خبرنگاران - بهاره نوربخش سال ها وقت صرف نوشتن یک مجموعه بلند فانتزی نموده است. داستانی بسیار بلند که تا کنون پنج کتاب از آن منتشر شده؛ این مجموعه شامل دو کتاب تک جلدی است، به نام های شیگانهوس و پریاموس که هر دو حالت تاریخچه ای بر حوادث و وقایع مهم اتفاق افتاده در ابتدای خلقت بشریت دارند.

در این دو کتاب او با جزئیات بسیار، برای خوانندگان توضیح می دهد که چه اتفاقاتی در زمین و آسمان و کل کائنات رخ می دهد تا قدرتمندترین شیطان دنیا متولد گردد و زمین را به زنجیر بکشد. این دو کتاب را که داستان هایی مستقل و در عین حال مرتبط دارند، نشر بهنام منتشر نموده است.

بدنه اصلی این فانتزی بزرگ، روایت نبردی خونبار و عجیب است که پنج قرن بعد از اسارت کامل زمین رخ می دهد. زمینی که پانصد سال است تحت شکنجه نوه خونخوار و سفاک ابلیس، شیگانهوس، واقع شده است و هیچ امیدی به رهایی برایش متصور نیست. از بین همه موجودات مفلوک و اسیر دست شیگانهوس، فقط یک نفر است که هنوز امیدوار است بتواند به این سلطنت وحشتبار انتها بدهد و شیگانهوس را نابود کند، دوست و هم نفس این شیطان، یک پسر سر راهی، به نام ریباتانیاس است. او برای این نبرد به یاری همه نیرو های واقعی و خیالی، زمینی، آسمانی، ماورایی و کتاب بزرگ خلقت که از بهشت فرود آمده، احتیاج دارد تا بتواند در برابر این ابر شیطان بایستد.

نوربخش روایت این نبرد غریب را در یک سه گانه به نام های پگوتاس، تولی باس و مرگاس روایت می نماید. کتابسرای تندیس سه گانه نبرد را منتشرکرد. بعلاوه داستانی عاشقانه در ژانر وحشت دارد که در یک فضای روستایی و قدیمی قاجاری می گذرد. شاهزاده ای که برای سرکشی اموالش راهی عمارت اربابی می گردد و در میان راه دختر غریبه ای را می بیند. دختر او را به قلعه خرابه ای می کشاند و خود مفقود می گردد.

شازده وقتی به خان والاده می رسد متوجه می گردد خدمه خانه که بعد از او راه افتاده بودند، دیروز به ده رسیده اند و او بی آنکه بداند چه بر سرش آمده است یک شبانه روز را گم نموده است. قدم شازده برای ده آشوب و مرگ به همراه می آورد. نووربخش این روایت را در کتاب کابوس عمارت اربابی به رشته تحریر درآورده که در دست چاپ است.

از او یک داستان کوتاه ترسناک هم در کتاب هجده دقیقه به نیمه شب داردکه یک مجموعه داستان ژانر وحشت است، به تازگی از نشر موج منتشر شد. بهاره نوربخش نویسندگی حرفه ای را با کتاب عطر قالی نسیم عشق شروع کرد که در سال 95 از نشر شادان منتشرشد. این کتاب یک داستان واقعی با تم اجتماعی و عاشقانه دارد که در کاشان قدیم، در یک خانواده سنتی و پرجمعیت رخ می دهد. وی در ژانر رئال عاشقانه و اجتماعی کتابی دیگری با عنوان من از یادت نمی کاهم دارد که نشر شادان آن را منتشرکرد این اثر برخلاف کتاب قبلی اش در ضایی کاملا امروزی رح می دهد و به عشق و زندگی در شبکه های اجتماعی می پردازد.

خبرنگاران فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1247

به "داستان های فانتزی را در شیگانهوس و پریاموس بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان های فانتزی را در شیگانهوس و پریاموس بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید