رونمایی سارا و نیکا از پدرشان ، چقدر شباهت !

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران: سارا و نیکا عکس کودکی خود را در کنار پدرشان به اشتراک گذاشتند.

رونمایی سارا و نیکا از پدرشان ، چقدر شباهت !

سارا و نیکا فرقانی متولد مرداد ماه هستند. سارا و نیکا فرقانی در تهران متولد شده و در سوئد زندگی می نمایند. سارا و نیکا فرقانی در اینستاگرام بسیار فعالند. همین امر باعث شده که حواشی پیرامون سارا و نیکا فرقانی زیاد باشد. نیکا فرقانی عکس پدرش را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، سارا و نیکا عکس کودکی خود را در کنار پدرشان منتشر کردند. کاربران آن ها را شبیه به پدرشان ندانستند. در ادامه عکس نیکا فرقانی را در کنار پدرش مشاهده می کنید.

از زندگی سارا و نیکا چه می دانید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال مرکز به معروفیت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی مینمایند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است . به تازگی کلیپی از سارا و نیکا بازیگران سریال مرکز در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است. در ادامه این کلیپ را مشاهده می نمایید.

اولین بازی سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

نحوه ورود به مرکز

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال مرکز به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای مرکز انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همیشه در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

معروفیت سارا و نیکا فرقانی

سری اول سریال مرکز در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو - سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به معروفیت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با مرکز بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می نمایند.

خانواده و مهاجرت خواهران معروف تلویزیون

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو مرکز از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو راهی کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

منبع: رکنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 958

به "رونمایی سارا و نیکا از پدرشان ، چقدر شباهت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سارا و نیکا از پدرشان ، چقدر شباهت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید