رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری در شاهرود برگزار گردید

به گزارش چای قند پهلو، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری در شاهرود برگزار گردید.

رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری در شاهرود برگزار گردید

در راستای اجرایی سازی تفاهم نامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین و توسعه صنایع خلاق این عرصه در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار گردید.

در این رویداد بیش از 100 طرح از سراسر کشور برای حل 9 چالش فناورانه گردشگری از جمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر 360 درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیاء در گردشگری و هتلداری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری های نوین به دبیرخانه رویداد ارائه شد.

در اختتامیه رویداد ملی حل نیازهای فناورانه گردشگری دکتر نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به برگزاری این رویداد ملی در دی جاری گفت: ارائه ایده ها، محصولات و نشست های تخصصی، معرفی درگاه ها (پنل) و نشست های هم اندیشی در راستای استفاده از ظرفیت شرکت های فناور، دانش بنیان و محصولات آنها به منظور رونق و توسعه حوزه گردشگری در استان از جمله برنامه های این رویداد بود.

نظری با بیان اینکه سه طرح برتر برای سرمایه گذاری در استان سمنان انتخاب شدند، اظهار کرد: پس از انتخاب طرح های برتر قراردادی سه جانبه بین پارک علم و فناوری استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یک شرکت دانش بنیان منعقد شد تا زمینه فعالیت برای آنها فراهم گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1477

به "رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری در شاهرود برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری در شاهرود برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید