سایت وزارت راه و شهرسازی هم از دسترس خارج شد

به گزارش چای قند پهلو، پس از اختلال دیروز در سامانه شرکت راه آهن، از صبح امروز سایت وزارت راه و شهرسازی هم از دسترس خارج شده است.

سایت وزارت راه و شهرسازی هم از دسترس خارج شد

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بعدازظهر دیروز سامانه اتوماسیون راه آهن جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شد. امروز مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این باره گفت: بعدازظهر دیروز در پی بروز اختلالی در بعضی سامانه های شرکت راه آهن همکاران فنی مشغول آنالیز موضوع شدند که بخشی از این اختلال رفع شده است.

وی با تاکید بر این که این اختلال در سیستم اتوماسیون به وجود آمده که هیچ گونه ارتباطی با سیر قطار ها ندارد، اضافه کرد: قطار ها از روز گذشته تا الان که با شما صحبت می کنم به طور منظم بر اساس برنامه زمانبندی اعزام می شوند.

رسولی تاکید نمود: ایستگاه های راه آهن کشور در آرامش کامل به سر می برند و مسافران بر اساس برنامه زمان بندی برای سفر به ایستگاه های قطار مراجعه می نمایند.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از رفع شدن این مسئله تا ساعتی دیگر اطلاع داد و گفت: به زودی پس از طمینان از سلامت سیستم، اتوماسیون راه آهن دوباره در مدار قرار می گیرد؛ لذا هیچگونه اخلال در امر جابجایی مسافران قطار از دیروز تا به امروز به وجود نیامده است در زمان حاضر هم از هموطنان عزیز می توانند اقدام به خرید بلیت قطار نمایند.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا منشأ اختلال معین شده است، اضافه کرد: همکاران ما در حال پیگیری موضوع هستند.

این در حالی است که از ساعاتی قبل سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.mrud.ir از دسترس خارج شده است. سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir هم در زمان حاضر (12:25 دقیقه) در دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 917

به "سایت وزارت راه و شهرسازی هم از دسترس خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت وزارت راه و شهرسازی هم از دسترس خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید