سیاوش عقدایی سرپرست رسانه های نوین سیما شد

به گزارش چای قند پهلو، سیاوش عقدایی مجری رادیو و تلویزیون با حکم معاون سیما به عنوان سرپرست رسانه های نوین سیما منصوب شد.

سیاوش عقدایی سرپرست رسانه های نوین سیما شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، حمید شاه آبادی معاون سیما در حکمی سیاوش عقدایی مجری رادیو و تلویزیون را به عنوان سرپرست رسانه های نوین سیما منصوب کرد.

مدیریت متمرکز تولید محتوای اختصاصی فضای مجازی، نظارت بر نحوه بازنشر محتوای تولیدی شبکه ها در فضای مجازی، ایجاد و مدیریت بستر های متمرکز تعاملی با مخاطبان سیما، (باشگاه مخاطبان) وفق سیاست های معاونت فضای مجازی به منظور شناسایی و بهره مندی از نیاز ها و سلایق مخاطبان در جهت برنامه ریزی تولیدات فضای مجازی معاونت سیما، از جمله موارد مورد تأکید در حکم سرپرست جدید رسانه های نوین سیما است.

حمید شاه آبادی همچنین در این حکم بر ساماندهی سرویس های ارزش افزوده، نظارت بر ثبت دقیق و کیفیت اطلاعات و راهنمایی الکترونیک برنامه ها (EPG) در سطح شبکه های سیما، رصد مستمر فضای مجازی به منظور اقدام در جهت صیانت از مالکیت معنوی سیما در تعامل با معاونت حقوقی و امور مجلس، بررسی مستمر فرصت ها و تهدید های فضای مجازی شبکه های سیما در راستای حضور مطلوب معاونت سیما در فضای مجازی تأکید کرده است.

در این حکم همچنین از خدمات ارزشمند رضا شکراللهی فر قدردانی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 845

به "سیاوش عقدایی سرپرست رسانه های نوین سیما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوش عقدایی سرپرست رسانه های نوین سیما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید