آغاز قرمز بورس در روز یکشنبه ، بهبود فرایند معاملات در نمادهای کوچک تر

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات روز یکشنبه بازار سهام، شاخص کل با افتی 21 هزار واحدی به کانال 966 هزارواحدی سقوط کرد تا به فرایند نزولی چند روز اخیر خود ادامه دهد.

آغاز قرمز بورس در روز یکشنبه ، بهبود فرایند معاملات در نمادهای کوچک تر

در جریان معاملات شروعین امروز، سه نماد فولاد، فملی و کگل به ترتیب با 2600، 1503 و 1474 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و تاپیکو، وغدیر و پارسان نیز همگی موجب تشدید شاخص کل بورس شدند.

در 45 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، اگر چه از شدت صف های فروش نسبت به دقایق ابتدایی بازار کاسته شده اما همچنان فشار عرضه در بیشتر گروه های صنعتی مشاهده می گردد. با وجود این گروه دارویی و خدمات فنی در محدوده مثبت معامله می شوند.

در این مدت بیش از 160 هزار معامله در بورس اجرا شده که طی آن بیش از یک میلیارد سهم با ارزشی بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. این در حالی است که ارزش معاملات فرابورس نیز در این مدت حدود 7 هزار میلیارد ریال بود.

معاملات امروز بازار سهام در حالی شروع شده که بسیاری از معامله گران نگران تداوم ریزش های اخیر بورس هستند. روز گذشته نیز شاخص کل بورس افتی 30 هزار واحدی را تجربه نموده بود تا به زیر کانال یک میلیون واحدی سقوط کند. این در حالی بود که در جریان معاملات روز گذشته نماد خودرو پس از 2 ماه وقفه، با رشدی 100 درصدی بازگشایی شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 203

به "آغاز قرمز بورس در روز یکشنبه ، بهبود فرایند معاملات در نمادهای کوچک تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز قرمز بورس در روز یکشنبه ، بهبود فرایند معاملات در نمادهای کوچک تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید