طارمی: بلغارستان تیمی هجومی است، اما برای مردم ایران تمام توان مان را می گذاریم

به گزارش چای قند پهلو، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مقابل بلغارستان با صد در صد توان خود بازی خواهیم کرد.

طارمی: بلغارستان تیمی هجومی است، اما برای مردم ایران تمام توان مان را می گذاریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی در مصاحبه با تلویزیون ملی بلغارستان درمورد ملاقات تدارکاتی فردا تیم ملی این کشور با ایران، گفت: وقتی برای تیم ملی بازی می کنید، به ملاقات های ملی به چشم یک بازی محبت آمیز نگاه نمی کنید و صد در صد توان خود را به خاطر مردمی که شما را دوست دارند، می گذارید.

وی اضافه نمود: فردا با بلغارستان بازی داریم و خوب این تیم را بررسی نموده ایم. آماده این بازی هستیم و می خواهیم یک بازی خوب را انجام بدهیم تا برای جام ملت ها آماده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید نمود: در هر مسابقه نهایت توان خود را به کار می گیریم، زیرا برای موفقیت ایران باید از صد در صد توان خودمان بهره بگیریم.

طارمی درمورد نقطه قوت بلغارستان عنوان نمود: امروز این تیم را بررسی کرد ه ایم و می دانیم قدرت تهاجمی خوبی دارد. نمی خواهم نام بازیکنان حریف را ببرم، اما شماره 9،10 و 11 خوبی دارند. نمی دانم با چه سیستمی مقابل ما بازی می نمایند و آیا با هر 3 مهاجم خود بازی خواهند کرد یا خیر، اما باید مقابل آن ها خوب دفاع کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا ایران از ابتدای بازی مقابل بلغارستان هجومی بازی خواهد نمود یا با صبر و حوصله کار را پیش می برد، گفت: این بستگی به بازی و اتفاقات ابتدایی آن دارد. باید دید چه اتفاقی می افتد. وقتی بازی آغاز گردد، می فهمیم چه اندیشه هایی داریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1461

به "طارمی: بلغارستان تیمی هجومی است، اما برای مردم ایران تمام توان مان را می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: بلغارستان تیمی هجومی است، اما برای مردم ایران تمام توان مان را می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید