می خواهم در اروپا پیشرفت کنم، ویلموتس ازبازیکنان ایران شناخت نداشت

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی درباره حضورش در فوتبال اروپا گفت: فوتبال اروپا بهترین فوتبال دنیاست و همه آرزو دارند که بتوانند در اروپا بازی نمایند و شخصیت فوتبالی خود را ارتقا بدهند.

می خواهم در اروپا پیشرفت کنم، ویلموتس ازبازیکنان ایران شناخت نداشت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: من هم دوست داشتم روزی به فوتبال اروپا بیایم و خودم را محک بزنم. خدا را شکر تا الان توانسته ام در باشگاهم (ریوآوه پرتغال) خوب کار کنم. ان شاءالله همین فرایند را ادامه می دهم و سال های بعد حتی بهتر از سال جاری باشم.

مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرتغال درباره تفاوت کیفیت فنی فوتبال قاره آسیا و اروپا اعلام کرد: در ایران و قطر که من در آنها بازی نموده ام سطح فوتبال با اروپا فرق می نماید. اینجا (اروپا) آدم می تواند چیزهای بیشتری یاد بگیرد، به این خاطر که اروپا از لحاظ فوتبالی قاره اول است. امیدوارم در فوتبال اروپا به جاهای بالا برسم.

طارمی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تیم ملی به خاطر اتفاقات مدیریتی که رخ داد نتوانست خوب نتیجه بگیرد به این خاطر که مربی ایران تازه عوض شد و او (مارک ویلموتس) از شرایط بازیکنان آگاهی نداشت و آنها را نمی شناخت. در مرحله مقدماتی جام جهانی نتوانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی ادامه داد: چهار بازی دیگر در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم این بازی ها را به خوبی پشت سر بگذاریم و به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 252

به "می خواهم در اروپا پیشرفت کنم، ویلموتس ازبازیکنان ایران شناخت نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم در اروپا پیشرفت کنم، ویلموتس ازبازیکنان ایران شناخت نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید