طارمی تیتر یک اسپورتینگ شد

به گزارش چای قند پهلو، اسپورتینگ و پورتو امشب در ملاقاتی فوق العاده حساس و مهم در ورزشگاه دکتر ماگالهیز پسوآ ملاقات فینال رقابت های لیگ کاپ موسوم به آلیانز کاپ را برگزار می نمایند.

طارمی تیتر یک اسپورتینگ شد

پس از اتمام دور گروهی، دو تیم بازی های خود در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی را برگزار کردند و به ملاقات پایانی راه یافتند و قرار است امشب برنده نخستین جام این فصل از رقابت های فوتبال در پرتغال معین گردد.

روزنامه اوجوگو در گزارشی به آنالیز ترکیب پورتو پرداخته و نوشته است که سرجیو کونسیسائو تمامی بازیکنان خود را از جمله مهدی طارمی برای این بازی در اختیار دارد. سرمربی پورتو هرگز نتوانسته است در این پیکارها عنوان قهرمانی را از آن خود کند و امشب در پی فتح این جام است.

این روزنامه به موفقیت طارمی در تقابل هایش با اسپورتینگ پرداخته و نوشته است: طارمی و گالنو در اختیار کونسیسائو هستند. مهاجم ایرانی از رویارویی با شیرها هم خاطرات بسیار خوبی دارد. کافی است بدانید که او در 9 تقابلی که با اسپورتینگ داشته، هرگز شکست نخورده است: چهار برد و پنج تساوی.

اوجوگو در ادامه نوشت: از تقابل های طارمی و اسپورتینگ می توان به دو ملاقاتی اشاره نمود که او در زمان حضور در ریو آوه، برابر این تیم انجام داد. اتفاقاً اولین ملاقات او برابر اسپورتینگ به عنوان کارت دعوت بود: او در آلوالاده (ورزشگاه خانگی اسپورتینگ) سه پنالتی گرفت و در پیروزی سه بر دو تیمش نقش اصلی را ایفا کرد. مهدی برای پورتو نیز 2 بار به اسپورتینگ گل زده و سه پاس گل نیز داده است.

روزنامه رکورد نیز تیتر و عکس صفحه اول خود را به مهدی طارمی و تقابل او با اسپورتینگ اختصاص داد و به حواشی پیش آمده میان بازیکن ایرانی و تیم مرکز نشین در فصل قبل پرداخت و اینکه طارمی و اسپورتینگ یک بار دیگر به هم رسیدند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1371

به "طارمی تیتر یک اسپورتینگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی تیتر یک اسپورتینگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید