لیگ قهرمانان فرصتی ویژه برای درخشش اینتر

به گزارش چای قند پهلو، نایب رئیس اینتر گفت دو مسابقه مجذوب کننده برابر بنفیکا برگزار می گردد و ما امیدوار است که تیمش با فرم عالی به آنجا برسد.

لیگ قهرمانان فرصتی ویژه برای درخشش اینتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت: قرعه های بدتری نیز وجود داشته است و شکی در این موضوع نیست. اما دقیقا به همین علت، اینتر مطلع است که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر در لیگ قهرمانان در اختیار دارد.

او درباره بنفیکا نیز گفت: آنها تیم سرسختی هستند و در چمپیونزلیگ و در لیگ پرتغال خوب کار نموده اند. بنفیکا بازیکنان باکیفیتی دارد، ما خود را به برترین شکل ممکن برای مسابقات آماده خواهیم کرد. لیگ قهرمانان رقابتی است که از جزئیات تشکیل شده است، انگیزه و قدرت ذهنی می خواهد.

زانتی با اشاره به مهمترین تقابل دو تیم یعنی فینال جام قهرمانان 1965 گفت: این مسابقه تاریخ باشگاه ما و یکی از روزهای تاریخی اینتر را تداعی می نماید. من این افتخار را داشتم که با فاکتی، سوارز و مازولا زیاد صحبت کنم. آنها چیزهای زیادی در خصوص این فینال به من گفتند.

نایب رئیس اینتر درباره نتایج سینوسی تیمش در سری آ نیز گفت: ما در حال کار روی این موضوع هستیم، این اولین بار نیست که این اتفاق برای ما می افتد، به خصوص در بازی های خارج از خانه. ما در خصوص آن با مربی و بازیکنان صحبت می کنیم. در این مرحله از لیگ قهرمانان، دو مسابقه مجذوب کننده برگزار می گردد و ما امیدواریم که با فرم عالی به آنجا برسیم.

با این حال، مطمئنا زانتی به خاطر عدم جدال با میلان ناامید نیست و می گوید: در حال حاضر برگزار نشدن دربی باعث آرامش است، زیرا در این موارد شهر نمی خوابد. اما ممکن است در نیمه نهایی این اتفاق بیفتد. سه تیم ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند. در هر صورت این مسئله یک واقعیت بسیار مهم برای فوتبال ما است.

او در خاتمه و درخصوص غیبت اوتامندی برابر اینتر در بازی رفت گفت: موافقم که او بازیکنی مهم است و این را در جام جهانی نشان داد. او شخصیت و تجربه بالایی دارد و عدم حضور او فقدان مهمی برای آنها خواهد بود. این می تواند یک مزیت برای ما باشد اما باید مراقب باشیم و روی بقیه بازیکنان این تیم تمرکز کنیم. آنها دارای کیفیت هستند و مطمئنا ما به برترین شکل برای آن بازی آماده خواهیم شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1390

به "لیگ قهرمانان فرصتی ویژه برای درخشش اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان فرصتی ویژه برای درخشش اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید