علت برخورد قطار با وانت در ورامین

به گزارش چای قند پهلو، تهران (پانا) - صبح امروز یک دستگاه وانت در هنگام عبور از گذرگاه هم سطح ریلی با قطار تصادف کرد که راننده این وانت در دم جان باخت.

علت برخورد قطار با وانت در ورامین

به گزارش مهر، صبح امروز شنبه 9 بهمن یک دستگاه وانت در ایستگاه ورامین با قطار تصادف کرد که به کشته شدن راننده وانت منجر شد.

یک منبع آگاه درباره جزئیات این سانحه گفت: گذرگاه گل تپه واقع در حد فاصل ایستگاه ورامین و بهرام در ساعت تعویض شیفت مأموران راه آهن، به دلیل اینکه مأمورانی که تازه سر کار آمده بودند، فراموش کردند تا تیرک گذرگاه هم سطح را در حالت افقی قرار دهند، راننده وانت به تصور اینکه گذرگاه باز است، اقدام به عبور از روی ریل می کند.

وی افزود: بلافاصله ریل باس به محل سانحه می رسد و ضمن وارد آمدن خسارت جدی به ریل باس، راننده پیکان بار نیز در دم جان خود را از دست می دهد؛ دو نفر هم دچار مصدومیت شدید شده اند.

این منبع آگاه در صنعت ریلی افزود: به نظر می رسد با توجه به پایین نیاوردن تیرک گذرگاه، مقصر اصلی راه آهن باشد.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر سوانح ریلی راه آهن منطقه تهران به شدت افزایش یافته است. آتش سوری 2 دستگاه ریل باس و یک دستگاه ترنست، دو مرحله خروج قطار از ریل در ایستگاه بهرام و قطع پاهای یکی از مأموران راه آهن از حوادث جدی یک ماه اخیر در راه آهن تهران بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1234

به "علت برخورد قطار با وانت در ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت برخورد قطار با وانت در ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید