عملکردی مخفی در برنامه هواشناسی آیفون

به گزارش چای قند پهلو، برنامه هواشناسی آیفون، دارای یک عملکرد مخفی است که ممکن است آن را از دست داده باشید، آنالیز برنامه آب و هوا می تواند غیرقابل پیش بینی تر از خود آب و هوا باشد، اما بعضی از ویژگی های نو به شما یاری خواهد نمود، البته اگر بتوانید آن ها را پیدا کنید.

عملکردی مخفی در برنامه هواشناسی آیفون

برنامه آب و هوای اپل در سال گذشته هنگامی که iOS 15 منتشر شد، بعضی از ویژگی های مفید نو را افزود، اما یکی از آن ها وجود دارد که ممکن است از دست داده باشید: نقطه سفید کوچک.

اگر برنامه آب و هوا را در آیفون یا آیپد خود باز کنید و به پیش بینی 10 روزه نگاه کنید، یک نقطه سفید روی نوار های رنگی در کنار دمای پیش بینی شده برای روز جاری خواهید دید.

این نقطه به گونه ای طراحی شده است که به شما بگوید دمای فعلی در مقیاس دمای روز در کجا کاهش می یابد. به عنوان مثال، اگر حداکثر 63 درجه پیش بینی گردد و نقطه سفید در انتهای مقیاس باشد، به این معنی است که شما در حال حاضر در گرم ترین قسمت روز هستید. از همین نقطه در مقیاس UV و زمان غروب خورشید استفاده می گردد.

نقطه سفید در شاخص UV نمایانگر شاخص در لحظه فعلی است و می توانید از آن برای برنامه ریزی فعالیت های خارج از منزل و اطلاع از اندازه استفاده از ضد آفتاب بهره ببرید.

در زمان غروب خورشید، نقطه موقعیت خورشید را نسبت به افق نشان می دهد. بعلاوه زمان تقریبی غروب خورشید را به شما می دهد.

آپدیت iOS 15 چند تغییر دیگر را نیز در اپلیکیشن آب و هوا ایجاد کرد. اپل اپلیکیشن Dark Sky را در سال 2020 خریداری کرد و بعضی از ویژگی ها را ادغام کرد، از جمله پیش بینی های بسیار محلی و دقیقه به دقیقه. اپلیکیشن و وبسایت Dark Sky برای iOS در خاتمه امسال بسته خواهد شد. برنامه یک تغییر بصری دریافت کرد، که حرکت را آسان تر کرد. بعلاوه یک نقشه دنیای با دمای فعلی افزود.

به روز رسانی نو بعلاوه دارای یک نقشه آب و هوا است که به شما می گوید دقیقاً کجا باران می بارد، بعلاوه می توانید در طول روز پیمایش کنید تا ببینید چه زمانی در منطقه شما شدیدترین باران خواهد بارید.

نقشه آب و هوای مخفی آیفون

ابتدا مطمئن شوید که به آخرین نسخه iOS به روز شده اید.

برنامه آب و هوا را راه اندازی کنید (به طور پیش فرض روی آیفون شما نصب شده است.)

سپس روی نماد نقشه در گوشه سمت چپ پایین برنامه ضربه بزنید.

حالا روی سه مربعی که روی هم چیده شده اند در بالا سمت راست ضربه بزنید.

بارش را انتخاب کنید و می توانید پیش بینی متحرکی از باران را هنگام حرکت در اطراف خود مشاهده کنید.

نزدیک به آبی روشن به معنای باران بسیار کم است، در حالی که بنفش به زرد به سفید نشان دهنده بارش شدیدتر است.

می توانید از نوار پایین صفحه برای حرکت در زمان بهره ببرید. اگر ناپدید شد، فقط روی صفحه ضربه بزنید تا آن را برگردانید.

می توانید از نوار پایین صفحه برای پیمایش در زمان روز بهره ببرید.

این نشان می دهد که بارش در شهرها، کشور ها و به طور کلی دنیا در حال حرکت است؛ بنابراین می توانید ببینید دقیقا کجا و چه زمانی باران می رسد و چه زمانی در بدترین حالت خود خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1346

به "عملکردی مخفی در برنامه هواشناسی آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکردی مخفی در برنامه هواشناسی آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید