مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر ، تصاویر

به گزارش چای قند پهلو، رامسر یکی از شهرهای شمالی ایران است و در مازندران واقع شده است. جاذبه های طبیعی رامسر گوناگون و متنوع هستند و گردشگران بسیاری را جذب خود می نمایند.

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر ، تصاویر

رامسر شهری است که جاذبه های گردشگری فراوانی از اماکن تاریخی و فرهنگی مانند موزه ها گرفته تا مجذوب نمایندهیت های طبیعی و طبیعتی بکر و روح نواز دارد که از این نظر پتانسیل های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری را دارد.

شهر سبز رامسر یکی از این جاذبه های تماشای رامسر است که با بهره گیری از طبیعت زیبای رامسر یک سرمایه گذاری درست و به جا اجرا شده است و به یک پروژه بسیار پیروز تبدیل شده است که برای گردشگران خارجی و ایرانی و بخصوص برای خانواده ها یک محیط مناسب و مفرح است.

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تفریحات متنوع و متعددی دارد که برای تمام سنین مجذوب نماینده است. گردشگرانی که از سایر شهرها با خرید آنلاین بلیط هواپیما به مازندران سفر می نمایند می توانند از این مجموعه تفریحی و مجذوب نماینده تماشا نمایند.

چرا باید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تماشا کنیم؟

این مجموعه در یکی از خوش آب و هواترین و خوش چشم انداز ترین منطقه ها ایران واقع شده است و تماشا آن برای هر گردشگری توصیه می گردد.

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر یک مجموعه تفریحی و رفاهی کامل است که برای تمام سنین یک مکان مفرح و مجذوب نماینده است.

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دارای طبیعتی بی نظیر و بسیار مسحور نماینده است.

تفریحات متعدد و فراهم بودن شرایط اقامت در این مجموعه امتیاز بسیار مثبتی برای این جاذبه تفریحی است.

ایمنی بالای وسایل موجود در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر سبب شده است تا گردشگران با اطمینان خاطر بالایی از این مجموعه تماشا نمایند.

تاریخچه مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

ایده ساخت مجتمع شهر سبز رامسر از سال 1381 بر سرزبان ها افتاد تا اینکه در سال 1389 این فکر عملی شد و فازهایی از آن در همان سال بهره برداری شدند. این مجموعه توانسته است استانداردهای لازم را کسب کند به طوریکه در سال 2010 جایزه مدیریت را به وسیله یک شرکت انگلیسی به نام GIC کسب کرد.

تفریحات و امکانات موجود در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر دارای انواع مختلفی از تفریح ها و تفریحات است که بر حسب علاقه و سن می توانید از آنها استفاده کنید. در این مجموعه شاهد دو بخش کوهپایه ای که از جنگل های سرسبز تشکیل شده است و بعلاوه بخش ساحلی که بر مجذوب نمایندهیت های این مکان افزوده است هستیم.

تفریحات هیجان انگیز این مجموعه شامل سوارشدن بر تله کابین بسیار هیجان انگیز که نمایی بسیار زیبا بر طبیعت اطراف دارد، زیپ لاین، قایق های موتوری و تندرو، کشتی های تفریحی، جت اسکی، پیست کارتینگ، شهربازی و گشت و گذار در طبیعت زیبای این منطقه که برای سهولت در بعضی بخش ها پله هایی هم تعبیه شده است.

علاوه بر این ها فروشگاههایی جهت خرید لباس و سایر لوازم مانند سوغات و یا مواد غذایی هم در این مجموعه وجود دارد. کافی شاپ ها و رستوران های این مجموعه هم با فراهم نمودن شرایط ایده آل جهت خدمت رسانی مشغول کار هستند. در خصوص ایمنی وسایل تفریحی هم بهتر است خاطر جمع باشید زیرا که تمامی وسایل از برترین و معتبرترین شرکت ها خریداری شده اند.

اقامت در مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تنها یک مکان تفریحی نیست بلکه دارای امکانات اقامتی هم است. هتل بام سبز در این مجموعه متشکل از سوئیت ها و کلبه های جنگلی متعددی است که جهت اسکان شبانه گردشگران تعبیه شده است که اقامت در آن ها به همه مسافران پیشنهاد می گردد، این کلبه های جنگلی معماری بسیار زیبایی دارند و امکانات آن ها برای اقامت مسافران بسیار مناسب و درجه یک است. اقامت در در دل طبیعت و در سکوت و آرامش این منطقه می تواند تجربه ای تکرا نشدنی باشد.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

زمانی که برای گشت و گذار و اقامت در این مجموعه تفریحی زیبا احتیاج دارید بستگی به این دارد که می خواهید شب را هم در شهر سبز رامسر اقامت کنید یا نه، اگر قصد اقامت ندارد می توانید حدود 3 الی 4 ساعت برای استفاده از خدمات تفریحی و گشت و گذار در این منطقه اختصاص دهید. برای ورود اوتومبیل ها به پارکینگ حدود 10 هزارتومان و برای استفاده از هر کدام از وسیله های تفریحی به میزانی که در زیر گفته می گردد باید هزینه کنید:

تله کابین برای هر راستا رفت و به ازای هر نفر 35000 هزار تومان.

جت اسکی در هر دور 15 دقیقه ای 80000 هزارتومان.

قایق تندرو برای هر 15 دقیقه 30000 هزار تومان.

شاتل دریایی برای هر 15 دقیقه 35000 هزار تومان.

کشتی تفریحی برای هر نفر 70000 هزار تومان.

زیپ لاین که بسته به راستا های انتخابی 35000، 40000، 50000 هزار تومان.

هتل های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

هتل اشک 4.7 کیلومتر

هتل لیدو: 8.2 کیلومتر

هتل اسکان رامسر: 8.5 کیلومتر

رستوران های نزدیک به مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

رستوران امیر: 5.1 کیلومتر

رستوران حمید: 5.3 کیلومتر

فست فود بنیتو: 8.2 کیلومتر

رستوران سرآشپز: 8.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 897

به "مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید