مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می گردد

به گزارش چای قند پهلو، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ترویج مفاهیم اقتصاد دیجیتال را در میان دانش آموزان و مدارس شروع کرد.

مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

ترویج عمومی مفاهیم مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال موضوعی است که به توسعه شتابان آن یاری می نماید. مفاهیمی که به ساده سازی و توسعه استفاده همه گیر این مفهوم فناورانه منجر می گردد. از جمله گروه های هدف در برنامه ترویج و توانمندسازی عمومی اقتصاد دیجیتال، دانش آموزان هستند.

دانش آموزانی که قرار است در آینده زیست بوم فناوری و نوآوری را توسعه دهند، هدف اقدامات ترویجی قرار گرفته اند تا این مفاهیم از روزهای ابتدایی تحصیل و کسب آموزش به آنها ارائه گردد و این نیروهای تازه نفس با ابزارها و کلمات کلیدی آن آشنا شوند. جامعه هدفی مهم و اثرگذار در آینده.

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترویج مفاهیم اقتصاد دیجیتال به صورت تخصصی و عمومی اقدام نموده و این کار را در بین دانشجویان، اساتید و فعالان این حوزه به صورت تخصصی و انتشار مفاهیم مرتبط با این حوزه در میان دانش آموزان و در اماکن عمومی به صورت عمومی شروع نموده است.

این کوشش ها در کنار تامین نیروی انسانی متخصص برای آینده این عرصه علمی پرکاربرد، به نفوذ آن در جامعه هم یاری می نماید. مالی که نقش بسزایی در آینده کشور دارد و اگر به فکر توسعه زیست بوم آن نباشیم قطعا نمی توانیم در لیست کشورهای دارای این فناوری قرار گیریم.

امروز نقش و کارکرد اقتصاد دیجیتال به خوبی خود را نمایان نموده و از گوشی های موبایل که در دست عامه مردم است شروع شده و تا کارهای پیچیده بانکی و مالی کلان ادامه یافته است. پس توسعه این زیست بوم در کشور یک ضرورت انکارناپذیر فناورانه است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 418

به "مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید