مشاغل آزاد و دستفروشان چشم انتظار بسته های حمایتی

به گزارش چای قند پهلو، بسته لطفا فراوری در ادامه آنالیز مسائل فراوری به جمعی از مشاغل آزاد در نقاط مختلف کشور برخورده است که مورد بی توجهی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است.

مشاغل آزاد و دستفروشان چشم انتظار بسته های حمایتی

به گزارش خبرنگار لطفا فراوری گروه مالی خبرنگاران، طی تماس های مکرر گروهی از فراوریکنندگان، دستفروشان و مشاغل آزاد درخصوص نوع پرداخت بسته های حمایتی گزارشی را تهیه کردیم.

پس از شیوع ویروس کرونا در چند هفته اخیر این مسئله سبب آن شده که بسیاری از مشاغل خرد و کوچک و کارگاه های فراوریی کشور آسیب های جدی را متحمل شوند به طوری که دولت باتوجه به این موضوع که این بحران در ماه پایانی سال اتفاق افتاده است به این اقشار وعده داده است تا کمکشان کند ولی تا به امروز چیزی در مورد افراد هدف پرداخت بسته های حمایتی را گزارش نداده است.

یکی از دستفروشان در گفت و گو با خبرنگار ما این سوال را مطرح نموده است که آیا دولت نمی خواهد باتوجه به اینکه کمتر از یک هفته به شب عید مانده است به وعده اش عمل کند تادر شب عید دستفروشان و صاحبان مشاغل آزاد شرمسار خانواده خود نشوند.

این دستفروش از دریافت نکردن یارانه معیشتی نیز گله کرد و گفت: نحوه شناسایی ها به طور پراکنده است و من با وجود اعتراض هنوز جزو یارانه بگیران معیشتی نیستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 58

به "مشاغل آزاد و دستفروشان چشم انتظار بسته های حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل آزاد و دستفروشان چشم انتظار بسته های حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید