هشدار جدید فائوچی به مردم آمریکا: روزهای بدتری در انتظار ماست

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، دکتر آنتونی فائوچی روز یکشنبه هشدار داد که سفرهای اجرا شده در دوران تعطیلات کریسمس باعث تشدید شیوع بیماری کووید -19 و بروز شرایط بحرانی در کشور آمریکا می گردد.

هشدار جدید فائوچی به مردم آمریکا: روزهای بدتری در انتظار ماست

وی در تبادل نظر با خبرگزاری سی ان ان گفت این موضوع را که ظرف چند هفته آینده شرایط شیوع کرونا در آمریکا عملاً وخیم تر خواهد شد با جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در میان گذشته است.

در واقع، این کارشناس باسابقه بیماری های عفونی در آمریکا هشدار داده است که روزهای بدتری در انتظار مردم آمریکا است.

در هفته های اخیر، ایالات متحده شاهد موج جدیدی از موارد ابتلا به کرونا، موارد بستری در بیمارستان و مرگ بیماران در سرتاسر این کشور بوده است.

ظرف یک هفته گذشته، ایالات متحده به طور متوسط 185،903 مورد ابتلا به این بیماری را ثبت کرد و شمار افراد بستری شده در بیمارستانها نیز به رقم 117،344 نفر رسید.

در روز یکشنبه نیز شمار کل مبتلایان در ایالات متحده به رقم 19 میلیون نفر رسید و تعداد کل قربانیان این بیماری از 322 هزار نفر گذشت.

لازم به ذکر است که پس از عید شکرگزاری در آمریکا موارد ابتلا به کووید -19 در ماه دسامبر به شدت افزایش یافت؛ بطوری که نرخ ابتلای روزانه از 200 هزار مورد و نرخ مرگ و میر نیز از رقم 3 هزار نفر در روز تجاوز کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 579

به "هشدار جدید فائوچی به مردم آمریکا: روزهای بدتری در انتظار ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدید فائوچی به مردم آمریکا: روزهای بدتری در انتظار ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید