معرفی برندهای ساعت مچی اصل مالی

به گزارش چای قند پهلو، صنعت ساعت مچی یک دنیای بی کران است به طوریکه از هر گوشه دنیا برندی سر از خاک برآورده و خلاقیت های پنهان خود را در قالب طراحی های زیبا و متناسب با مد روز به علاقه مندان مد و فشن ارائه نموده است. اما تا نام ساعت مچی به گوشتان می خورد، یا عبارت Swiss Made برایتان تداعی می گردد یا به یاد برندهای معروف ژاپنی مثل کاسیو می افتید. کاملا حق دارید! این دو کشور رقابت تنگاتنگی در صنعت ساعت سازی به راه انداخته اند اما اگر شما برای خرید ساعت مچی تنها به برندهایی که سر زبان افتاده اند بسنده کنید، از موهبت جذابیت برندهای دیگر غافل خواهید ماند!

معرفی برندهای ساعت مچی اصل مالی

در این مقاله، در کنار اشاره ای به برندهای معروف ساعت، می خواهیم به آنالیز برندهایی بپردازیم که شاید بتوان آن ها را در رده دوم دنیای ساعت مچی قرار داد. پس اگر قصد خرید یک ساعت مچی با قیمت مناسب را دارید، شناخت این برندها خالی از لطف نیست. این روزها هم که خرید اینترنتی ساعت مچی رونق گرفته است، آشنایی با این برندها می تواند شما را در خریدی مطمئن تر کمک کند.

برند ساعت اسپریت

برند اسپریت در ابتدا تنها به عنوان یک برند آمریکایی لباس و اکسسوری معروف بود. اما این برند جوان پسند کم کم محدودیت های خود را شکست و با ایجاد خط فراوری ساعت مچی وارد دنیای ساعت شد. رفته رفته با افزایش محبوبیت و ترند شدن سبک لباس ها و اکسسوری های این برند، خرید ساعت مچی اسپریت نیز ساده تر شد. چون این برند با طراحی نوین و تنوع بی نظیری که در فراوری ساعت های خود داشت توانست جایگاه خود را در صنعت ساعت سازی تثبیت کند.

با نگاهی به کالکشن های ساعت مچی اسپریت می بینیم که این برند در طراحی ساعت های خود سعی داشته در عین حفظ سادگی، زیبایی را در حد کمال رقم بزند و می توان گفت تا حد زیادی نیز پیروز بوده است. به همین علت، ساعت اسپریت اصل در سراسر دنیا هواداران خاص خود را دارد. از طرف دیگر، تنوع زیاد در طراحی ساعت های این برند سبب شده که این برند برای هر استایلی به خصوص استایل کژوال، پیشنهاد ویژه ای داشته باشد. البته نمی توان این حقیقت را انکار کرد که ساعت اسپریت بیشتر بر روی ظاهر و کیفیت معقول متمرکز بوده است؛ بنابراین ساعت های این برند مناسب افرادی است که انتظار عملنمودهای حرفه ای از ساعت مچی ندارند و تنها در پی یک همراه شیک برای استایلشان هستند.

موتور ساعت مچی اسپریت

خاستگاه برند اسپریت، کشور آمریکا است و در واقع بنیان گذاران این برند اهل این کشور هستند. بنابراین برند اسپریت یک برند آمریکایی محسوب می شود. اما بد نیست بدانید که بیشتر برندهای آمریکایی ساعت مچی از موتورهای سوئیسی یا موتورهای ژاپنی در ساخت ساعت مچی استفاده می نمایند. بنابراین می توان این برند را یک پکیج کامل از زیبایی و کیفیت دانست. بااین حال، قیمت ساعت اسپریت برای عموم مردم قابل پرداخت است و شما می توانید با یک هزینه ارزان و مالی، صاحب یک ساعت شیک هم برای موقعیت های رسمی و هم برای استایل کژوال شوید.

نگاهی به برند ساعت رومانسون

برند رومانسون نامی آشنا و قابل اتکا در دنیای ساعت محسوب می شود. این برند در سال 1988 تأسیس شد و خاستگاه آن به شهر Romanshorn در قلب سوئیس بازمی شود. با وجود اینکه اصالت این برند سوئیسی است، اما در حال حاضر دفتر مرکزی آن در کره جنوبی فعالیت دارد. برند ساعت رومانسون ساعت های خود را به 72 کشور دنیا صادر می نماید و جزو برندهایی است که برای عموم مردم قابل دسترس است. درواقع ساعت های مچی سوئیسی یا حتی ژاپنی گاهی آن قدر گران هستند که از توانایی خرید عموم مردم خارج هستند. اما برند رومانسون با حفظ کیفیت، زیبایی و تنوع توانست در دل مردم جای خود را باز کند و ساعت هایی با قیمت مناسب ارائه دهد.

شرکت Romanson در کُره اولین شرکتی است که طرح ساعت های مچی با موتور مکانیکی mechanical movement را ارائه و توسعه داد که موجب ساخت اولین نمونه ساعت جیبی حرکت دستی manual movement در سال 2008 شد. یکی از ویژگی های برجسته برند رومانسون تنوع در طراحی و ارائه ساعت هایی به خصوص با طراحی نئوکلاسیک است.

کیفیت و قیمت ساعت مچی رومانسون

اگر بخواهیم در خصوص کیفیت و دقت ساعت های برند رومانسون صحبت کنیم، باید به موتورهای سوئیسی ساعت های این برند اشاره کنیم. در حقیقت می توان ساعت های برند رومانسون را محصول مشترک سوئیس و کره جنوبی دانست. بااین حال برای تضمین کیفیت، در ساخت ساعت رومانسون اغلب از موتورهای سوئیسی روندا استفاده می شود. علاوه بر این، ساعت مچی رومانسون در رده ساعت های ارزان طبقه بندی می شود. بنابراین شما می توانید کیفیت و زیبایی را با یک هزینه مالی در کنار هم داشته باشید. بعلاوه، اگر تصمیم دارید برای عزیزی هدیه ای تهیه کنید اما بودجه محدودی دارید، خرید ساعت مچی رومانسون می تواند یک گزینه مناسب و به یادماندنی باشد.

برند ساعت سیتیزن، امضای کیفیت ژاپنی

برند سیتیزن از ابتدای فعالیت خود همیشه توسعه فرهنگ و پیشرفت مداوم را سرلوحه کار خود قرار داده و در کنار برندهایی مانند سیکو و کاسیو، از غول های ساعت سازی دنیا محسوب می شود تا حدی که از خیلی از برندهای سوئیسی نیز پیشی گرفته است. این برند بعلاوه به عنوان برند مادر کمپانی ساعت سازی بلوا (Bulova) شناخته می شود. به جرات می توان گفت که یک ساعت سیتیزن اصل یک همراه عمری برای شما خواهد بود.

ویژگی ها و قیمت ساعت مچی سیتیزن

ساعت های برند سیتیزن علاوه بر زیبایی، ویژگی های مجذوب کننده دیگری نیز دارند که البته می توانند در تغییر قیمت ساعت سیتیزن اثرگذار باشند. برای مثال، ساعت های اکودرایو سیتیزن که با هدف بهینه سازی مصرف انرژی ساخته شده اند احتمالاً قیمت بیشتری نسبت به سایر ساعت های این برند دارند.

به طورکلی ساعت های مچی سیتیزن:

  • قابل دسترس برای بیشتر مردم جامعه هستند.
  • تنوع بالا در طراحی و کیفیت را در کنار هم دارند.
  • با توجه به حفظ محیط زیست ساخته می شوند.
  • از موتورهای ژاپنی نیرو می گیرند.

در مجموع، خرید ساعت سیتیزن اصل یک انتخاب هوشمندانه و عمری برای شما خواهد بود.

نگاهی مختصر به زیرمجموعه های ساعت مچی برند سیتیزن

تنوع در زیرمجموعه های ساعت برند سیتیزن به قدری بالا است که اگر شما قصد خرید ساعت مچی سیتیزن داشته باشید قطعاً ساعت دلخواه خود را در بین کالکشن های این برند خواهید یافت.

زیرمجموعه های ساعت زنانه سیتیزن

  • آرزو Arezzo
  • کاپلا Capella
  • سسی Ceci
  • استیلتو Stiletto

زیرمجموعه های ساعت مردانه سیتیزن

  • Promaster
  • Super Titanium
  • Atomic Timekeeping
  • Satellite Wave GPS
  • Corso
  • Nighthawk

در آخر می توان گفت که اگر می خواهید یک ساعت مچی شیک و اصل خریداری کنید، می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر که دارای نماد تجارت الکترونیک هستند سر بزنید. به خاطر داشته باشید که راه های زیادی برای تشخیص ساعت مچی اصل از ساعت تقلبی وجود دارد که با آگاهی از آن ها می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین (www.watchonline.ir) با داشتن سابقه طولانی و درخشان درزمینه فروش ساعت مچی امکان خرید اینترنتی ساعت مچی را برای شما فراهم نموده است و در کنار تضمین اصالت و کیفیت، خریدی آسان و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. تیم پشتیبانی واچ آنلاین به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و مشاوره به شما دوستان عزیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1183

به "معرفی برندهای ساعت مچی اصل مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برندهای ساعت مچی اصل مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید