معرفی قدرتمندترین گوشی موبایل جهان با یک پردازنده کهکشانی!

به گزارش چای قند پهلو، گزارشی تازه نشان می دهد ردمجیک 8 پرو احتمالاً به زودی به عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 رونمایی خواهد شد.

معرفی قدرتمندترین گوشی موبایل جهان با یک پردازنده کهکشانی!

پس از معرفی تراشه پرچم دار تازه کوالکام موسوم به Snapdragon 8 Gen 2، بسیاری از هواداران گوشی های هوشمند به این موضوع فکر می نمایند که چه شرکتی اولین دستگاه مجهز به سیستم-روی-چیپ مذکور را معرفی خواهد نمود؟

پیش از این دربرخی گزارش ها از ردمی K 60 Gaming، سری ردمجیک 8، سری ROG 7 ایسوس و بلک شارک 6 به عنوان اولین گوشی هایی که با پردازنده مورداشاره عرضه خواهند شد، یاد شده بود.

درحالی که هیچ جزئیاتی درمورد زمان بندی عرضه سری ROG 7 وجود ندارد، اما سری بلک شارک 6 احتمالاً تا انتها سه ماهه اول سال 2023 معرفی خواهد شد.

اکنون گزارش دیگری منتشر شده است که نشان می دهد ردمجیک 8 پرو احتمالاً به زودی به عنوان اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 درجهان رونمایی خواهد شد.

گوشی گیمینگ تازه نوبیا با شماره مدل NX 729 J تأییدیه TENAA چین را دریافت نموده است. این دستگاه بعلاوه در وب سایت گواهی بلوتوث SIG با نام ردمجیک 8 پرو مشاهده شده است.

گوشی های هوشمند معمولاً پس از درج نام در پایگاه داده SIG، یک ماه بعد رسماً معرفی می شوند و به همین علت می توان انتظار داشت ردمجیک 8 پرو در دسامبر امسال برای بازار چین معرفی گردد و این موضوع نشان می دهد گوشی مورد اشاره احتمالاً زودتر از نسل قبلی آن یعنی ردمجیک 7 رونمایی خواهد شد.

درمقام مقایسه، سری قبلی این دستگاه در فوریه 2022 معرفی گردید.

درحال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات ردمجیک 8 پرو دردسترس نیست. این محصول به عنوان گوشی گیمینگ به نمایشگری با وضوح مناسب، نرخ نوسازی بالا و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ فوق سریع مجهز خواهد شد.

ردمجیک 7 S پرو، تازهترین گوشی گیمینگ نوبیا است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد. گوشی مذکور به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، رم 18 گیگابایتی، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ 135 وات مجهز شده است.

البته نسخه جهانی این دستگاه با شارژ 65 وات روانه بازار شد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه پشتی آن اشاره نمود که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1345

به "معرفی قدرتمندترین گوشی موبایل جهان با یک پردازنده کهکشانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قدرتمندترین گوشی موبایل جهان با یک پردازنده کهکشانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید