9 گوشی برتر وان پلاس؛ از پرچم داران تا مالی ترین ها

به گزارش چای قند پهلو، در سال های اخیر شرکت های چینی فعال در حوزه گوشی های هوشمند با عرضه محصولات پیشرفته و باکیفیت ثابت نموده اند که می توانند رقیب جدی برای دیگر برندهای مطرح و بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در بازارهای جهانی باشند و یکی از این برندها، وان پلاس است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 9 گوشی هوشمند برتر وان پلاس بپردازیم تا اگر تمایل به خرید برترین گوشی وان پلاس دارید، با توجه به بودجه خود، عالی ترین گزینه ها را بشناسید. باید اشاره کنیم که سوژه های این مطلب، بر اساس نقد و آنالیز چند مورد از وب سایت هایی معتبر فناوری چینش شده است.

9 گوشی برتر وان پلاس؛ از پرچم داران تا مالی ترین ها

فهرست محتوا

وان پلاس 11

مزایای وان پلاس 11؛

معایب وان پلاس 11

وان پلاس 10 پرو

مزایای وان پلاس 10 پرو

معایب وان پلاس 10 پرو

وان پلاس 10T

مزایای وان پلاس 10T

معایب وان پلاس 10T

وان پلاس 9 پرو

مزایای وان پلاس 9 پرو

معایب وان پلاس 9 پرو

وان پلاس 9RT

مزایای وان پلاس 9 پرو

معایب وان پلاس 9 پرو

وان پلاس نورد 2

مزایای وان پلاس نورد 2

معایب وان پلاس نورد 2

وان پلاس نورد CE

مزایای وان پلاس نورد CE

معایب وان پلاس نورد CE

وان پلاس Ace

مزایای وان پلاس Ace

معایب وان پلاس Ace

وان پلاس نورد N100

مزایای وان پلاس نورد N100

معایب وان پلاس نورد N100

سخن انتهای

وان پلاس 11

فهرست برترین گوشی های هوشمند برند چینی وان پلاس را با معرفی و آنالیز پرچم دار نو و تمام عیار این شرکت یعنی گوشی هوشمند وان پلاس 11 شروع می کنیم. وان پلاس اوایل دی ماه سال 1401 از گوشی وان پلاس 11 رونمایی کرد و آن را با قابلیت های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار داد. این گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس از یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی از جنس LTPO3 Fluid AMOLED بهره می برد که از رفرش ریت 120 هرتزی، قابلیت های Dolby Vision, HDR10+ و حدبیشتر روشنایی نمایشگر 1300 نیت پشتیبانی می نماید. این نمایشگر بعلاوه تصاویر را با رزولوشن 1440 در 3216 به کاربران نشان می دهد. گوریلا گلس کورنینگ ویکتوس وظیفه محافظت از نمایشگر این گوشی را بر عهده دارد و در برابر ضربات بسیار مقاوم است. وان پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی پرچم دار خود از پردازنده نو و 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره برده که حدبیشتر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، این پردازنده را همراهی می نمایند.

آنالیز این گوشی وان پلاس نشان می دهد که این محصول از لحاظ قدرت پردازشی، عملکرد بسیار خوبی دارد و تمام توان سخت افزاری خود را به کاربران ارائه می دهد. در کنار این پردازنده باید به پردازنده گرافیکی Adreno 740 نیز اشاره کنیم. پنل پشتی وان پلاس 11 میزبان یک ماژول دوربین با حضور سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 32 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری و 48 مگاپیکسلی اولترا واید است و بعلاوه قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می آورد. در پنل جلویی برترین گوشی وان پلاس نیز شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم که عکس های سلفی خوبی می گیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 11 با پشتیبانی از سرعت شارژ فوق العاده 100 واتی قادر است ظرف مدت 25 دقیقه به طور کامل شارژ گردد.

مزایای وان پلاس 11؛

  • نمایشگر 120 هرتزی LTPO3 AMOLED
  • سیستم دوربین باکیفیت
  • پشتیبانی از سرعت شارژ 100 واتی

معایب وان پلاس 11

  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

وان پلاس 10 پرو

وان پلاس با فراوری و عرضه گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس 10 پرو سروصدای بسیار زیادی در بازار جهانی گوشی های هوشمند نموده و این گوشی به یکی از پرتقاضا ترین و پرفروش ترین گوشی های این برند چینی تبدیل شده است. این گوشی هوشمند که تقریباً دو سال از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس LTPO2 Fluid AMOLED است که از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی پشتیبانی می نماید و با رزولوشن تصویر QHD+ و حدبیشتر روشنایی 1300 نیت نمایشگر، کاربران به راحتی می توانند از آن در زیر نور شدید خورشید بهره ببرند. این گوشی گواهی ضدآب IP68 را دارد و قابلیت نمایشگر همواره روشن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی پرچم دار در نظر گرفته شده که کاربران قادرند حدبیشتر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را برای این گوشی انتخاب نمایند.

سیستم دوربین گوشی وان پلاس 10 پرو بار دیگر از همکاری وان پلاس و هاسلبلاد بهره می برد و این بار شاهد استفاده سه سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی اولترا واید و 8 مگاپیکسلی تله فوتو هستیم. دوربین اصلی این گوشی به کاربران اجازه می دهد تا به ضبط ویدیوهای با کیفیت 8K و حدبیشتر سرعت 24 فریم بر ثانیه بپردازند. پنل جلویی این گوشی میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند. انرژی این گوشی از جانب یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 65 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید.

مزایای وان پلاس 10 پرو

  • نمایشگر باکیفیت
  • باتری پرظرفیت با سرعت شارژ بسیار خوب
  • عملکرد خوب پردازنده و سیستم دوربین
  • طراحی زیبا

معایب وان پلاس 10 پرو

  • محدودیت بسیاری از اپ ها به رفرش ریت 60 هرتزی
  • قابلیت فیلم برداری 1080p دوربین سلفی

وان پلاس 10T

وان پلاس 10T که در فهرست برترین گوشی وان پلاس قرار گرفته، به لطف پردازنده قدرتمند و سیستم خنک نماینده بسیار بزرگش می تواند برای کاربران گیمر انتخاب بسیار مناسبی باشد. این گوشی هوشمند وان پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس Fluid AMOLED است که رفرش ریت 120 هرتزی دارد و تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل به کاربران نشان می دهد. گوریلا گلس کورنینگ 5 برای محافظت بیشتر نمایشگر روی آن قرار گرفته و نمایشگر این گوشی پشتیبانی از قابلیت HDR10+ را نیز دارد. وان پلاس از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای تأمین قدرت وان پلاس 10T بهره برده که حدبیشتر 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، آن را در امر پردازش همراهی می نمایند.

پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز در این گوشی هوشمند قدرتمند تعبیه شده است. روی پنل پشتی وان پلاس 10T، شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل سنسورهای سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 8 مگاپیکسلی اولترا می شوند. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت حدبیشتر 60 فریم بر ثانیه را دارد و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز از قابلیت HDR پشتیبانی می نماید. برای خنک کردن بدنه این گوشی، سیستم خنک نماینده بسیار بزرگی تعبیه شده که به گفته وان پلاس، بزرگ ترین در بین گوشی های این شرکت به شمار میرود. انرژی این گوشی هوشمند از جانب یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ بی نظیر 150 واتی پشتیبانی می نماید، اما در جعبه این گوشی شارژر 160 واتی قرار گرفته است.

مزایای وان پلاس 10T

  • نمایشگر 120 هرتزی باکیفیت
  • سرعت شارژ بی نظیر
  • سیستم خنک نماینده قدرتمند
  • عملکرد خوب سیستم دوربین و پردازنده

معایب وان پلاس 10T

  • نداشتن گواهینامه ضد آب
  • عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

وان پلاس 9 پرو

با اینکه تقریباً دو سال از زمان عرضه گوشی پرچم دار وان پلاس 9 پرو می گذرد، اما این گوشی هوشمند به لطف عملکرد پردازشی مناسبش محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران وان پلاس پیدا نموده و در فهرست برترین گوشی وان پلاس خبرنگاران قرار گرفته است. وان پلاس 9 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس LTPO Fluid2 AMOLED بهره می برد و از یک سری قابلیت های بسیار خوب نظیر رفرش ریت 120 هرتزی، HDR10+، حدبیشتر روشنایی 1300 نیت و رزولوشن تصویر 1440 در 3216 پشتیبانی می نماید. این گوشی گواهی IP68 دارد و به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری سطح آب می توان از آن بهره برد. بعلاوه باید به گوریلا گلس کورنینگ 5 به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی اشاره کنیم. قلب تپنده وان پلاس 9 پرو، پردازنده 5 نانومتری اسنپدراگون 888 5G است که به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660 به انجام وظیفه می پردازد و عملکرد پردازشی بسیار خوبی را نیز به کاربران ارائه می دهد.

کاربران بعلاوه می توانند حدبیشتر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی انتخاب نمایند. وان پلاس در این گوشی هوشمند پرچم دار خود از یک سیستم دوربین چهارگانه استفاده نموده که سنسور اصلی آن دقتی 48 مگاپیکسلی دارد. در کنار این سنسور، باید به سنسورهای 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 50 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی منوکروم اشاره نمود. قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه در این گوشی هوشمند در دسترس است و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز، عکس های سلفی خوبی می گیرد. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که با پشتیبانی از سرعت شارژ 65 واتی در عرض کمتر از 30 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد.

مزایای وان پلاس 9 پرو

  • نمایشگر باکیفیت
  • پشتیبانی از سرعت شارژ بالا
  • عملکرد مناسب دوربین اصلی گوشی

معایب وان پلاس 9 پرو

  • ظرفیت کم باتری
  • عملکرد نه چندان خوب دوربین تله فوتو

وان پلاس 9RT

وان پلاس در سال 2021، علاوه بر رونمایی از مدل های استاندارد و پرو گوشی های پرچم دار سری 9، دو مدل R و RT را نیز روانه بازار کرد. این گوشی ها در حقیقت، پرچم دارهای مالی این سری هستند که قیمت کمتری دارند، اما از لحاظ امکانات و عملکرد سخت افزاری از شرایط بسیار خوبی بهره می برند. در این میان، گوشی هوشمند وان پلاس 9RT به علت قابلیت های پیشرفته اش مورد استقبال کاربران واقع شده و در فهرست برترین گوشی وان پلاس می توان آن را جای داد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی و قابلیت HDR10+ است که محتواهای تصویری و ویدیویی را با وضوح 1080 در 2400 پیکسل به کاربران نشان می دهد. تراشه اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده در این گوشی به ایفای نقش می پردازد تا از لحاظ عملکرد پردازشی کاربران هیچ مسئله ای نداشته باشند. بعلاوه باید به حدبیشتر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم.

سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین این گوشی جای خوش نموده اند و بعلاوه نباید سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی این گوشی هوشمند را از قلم بیاندازیم. کاربران این گوشی امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را خواهند داشت. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد. وان پلاس 9RT به عنوان منبع تغذیه از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با پشتیبانی از سرعت شارژ 65 واتی می تواند در عرض کمتر از 30 دقیقه به طور کامل شارژ گردد.

مزایای وان پلاس 9 پرو

  • پردازنده قدرتمند
  • سیستم دوربین باکیفیت
  • پشتیبانی از سرعت شارژ 65 واتی

معایب وان پلاس 9 پرو

  • عدم پشتیبانی از گواهی ضد آب
  • محدود بودن بعضی بازی ها به رفرش ریت 60 هرتزی

وان پلاس نورد 2

برند چینی وان پلاس علاوه بر گوشی های هوشمند باکیفیت پرچم دار، در بازار گوشی های میان رده نیز نمایندگان بسیار خوب و پرامکاناتی دارد که از جمله برترین آن ها می توان به وان پلاس نورد 2 اشاره نمود. این گوشی هوشمند که محصول سال 2021 وان پلاس است، به عنوان جانشین وان پلاس نورد روانه بازار شده و از یک نمایشگر 6.4 اینچی از جنس Fluid AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی و قابلیت HDR10+ بهره می برد. کیفیت تصویر این نمایشگر رضایت بخش است و دقت آن به 1080 در 2400 پیکسل می رسد. گوریلا گلس کورنینگ 5 نیز وظیفه محافظت از این نمایشگر را بر عهده دارد. وان پلاس نورد 2 قدرت خود را از جانب پردازنده قدرتمند Dimensity 1200 مدیاتک می گیرد که از نوع هشت هسته ای است و عملکرد فوق العاده ای در امور پردازشی دارد.

حدبیشتر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی میان رده وان پلاس در نظر گرفته شده و پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 نیز در این گوشی به انجام وظیفه می پردازد. اگر نگاهی به پنل پشتی این گوشی بیندازیم، سه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق میدان را خواهیم دید که در مجموع عملکرد بسیار خوبی دارند. دوربین اصلی این گوشی قادر است با کیفیت 4K و حدبیشتر سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازد و حفره نمایشگر نیز در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه دارد که با پشتیبانی از سرعت شارژ 65 واتی، خیلی سریع و در عرض کمتر از 30 دقیقه شاهد فول شارژ شدن گوشی خواهیم بود.

مزایای وان پلاس نورد 2

  • نمایشگر باکیفیت AMOLED
  • عملکرد خوب پردازنده
  • سرعت شارژ بسیار بالا

معایب وان پلاس نورد 2

  • عدم پشتیبانی از گواهی ضد آب
  • محدود بودن بعضی بازی ها و اپلیکیشن ها به رفرش ریت 60 هرتزی

وان پلاس نورد CE

وان پلاس نورد CE، یکی دیگر از میان رده های پرفروش و بسیار محبوب موجود در بازار است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و به همین علت نیز در جمع برترین های وان پلاس دیده می گردد. این گوشی هوشمند میان رده از یک نمایشگر 6.4 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد که نرخ رفرش ریت 90 هرتزی دارد و محتواهای تصویری و ویدیویی را با تراکم پیکسلی 410 پیکسل بر اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده که قابل ارتقاء به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS 13 نیز است. اسنپدراگون 750 5G به عنوان قلب تپنده در این گوشی به انجام وظیفه می پردازد که در مدل 256 گیگابایتی 12 گیگابایت رم آن را همراهی می نماید. از لحاظ قدرت پردازشی این گوشی، عملکرد رضایت بخشی دارد و از پس اجرای سنگین ترین بازی بر می آید.

وان پلاس سه سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان را برای وان پلاس نورد CE در نظر گرفته است. دوربین اصلی این گوشی از قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میان رده وان پلاس می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 30 واتی و پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) اشاره نمود.

مزایای وان پلاس نورد CE

  • طراحی سبک و خوش دست
  • نمایشگر باکیفیت AMOLED
  • پردازنده قدرتمند
  • سرعت شارژ بالا

معایب وان پلاس نورد CE

  • نداشتن اسپیکر استریو
  • نداشتن گواهی ضد آب

وان پلاس Ace

وان پلاس Ace، میان رده محبوب این برند چینی به لطف پردازنده قدرتمندش و نمایشگر بسیار باکیفیتش در فهرست برترین گوشی وان پلاس خبرنگاران قرار گرفته است. اول از همه باید به نمایشگر 6.7 اینچی OLED این محصول اشاره کنیم که از رفرش ریت 120 هرتزی، HDR10+ و وضوح تصویر 1080 در 2412 پشتیبانی می نماید و حدبیشتر روشنایی نمایشگر آن نیز به 950 نیت می رسد که برای یک گوشی میان رده بسیار خوب است. نرخ نمونه برداری لمسی این نمایشگر در استفاده های معمولی 360 هرتز است ولی هنگام اجرای بعضی بازی ها می توانید از نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز استفاده کنید که به بهبود قابل توجهی تجربه کاربری منجر خواهد شد. گوریلا گلس کورنینگ 5 که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دارد، به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.

وان پلاس از پردازنده 5 نانومتری Dimensity 8100 مکس مدیاتک به عنوان منبع قدرت این گوشی هوشمند میان رده بهره برده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 و حدبیشتر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، از پس اجرا اپ های دلخواه کاربران به خوبی بر می آید. گوشی وان پلاس Ace روی پنل پشتی خود یک سیستم دوربین سه گانه دارد که سنسور اصلی آن را دوربین 50 مگاپیکسلی سونی تشکیل داده است. در کنار این سنسور، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو به چشم می خورد. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت حدبیشتر 60 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد. در پنل جلویی نمایشگر این گوشی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که کیفیت خوبی دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از سرعت شارژ فوق العاده 150 واتی پشتیبانی می نماید. این آداپتور قدرتمند می تواند باتری وان پلاس Ace را در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

مزایای وان پلاس Ace

  • پشتیبانی از سرعت شارژ 150 واتی
  • نمایشگر باکیفیت 120 هرتزی
  • عملکرد خوب پردازنده و دوربین

معایب وان پلاس Ace

  • نداشتن گواهی ضد آب

وان پلاس نورد N100

فهرست برترین گوشی وان پلاس خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یکی از مالی ترین گوشی های هوشمند این برند چینی یعنی وان پلاس نورد N100 به انتها می رسانیم. این گوشی هوشمند که تقریباً دو سال از زمان عرضه آن می گذرد، از یک نمایشگر 6.5 اینچی از جنس IPS LCD بهره می برد که در بیشتر گوشی های هوشمند مالی، شاهد آن هستیم. این نمایشگر وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل را ارائه می دهد و از نرخ رفرش ریت 90 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید که اسکرول روانی را به همراه دارد. گوریلا گلس کورنینگ 3 نیز روی نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

گوشی وان پلاس نورد N100 قدرت خود را از جانب پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 460 می گیرد و از پس اجرا بازی های سنگین با تنطیمات گرافیکی Low بر می آید، اما به هر حال باید خود را برای تماشا لگ وباگ زیادی آماده کنید. 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده و سیستم دوربین آن متشکل از سه سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است. انرژی گوشی به وسیله باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از سرعت شارژ 18 وات نیز پشتیبانی می نماید.

مزایای وان پلاس نورد N100

  • شارژدهی طولانی با سرعت شارژ سریع
  • نمایشگر 90 هرتزی
  • عملکرد مناسب پردازنده

معایب وان پلاس نورد N100

  • سیستم دوربین ضعیف

سخن انتهای

در این مطلب به معرفی و آنالیز فهرستی از برترین گوشی های وان پلاس پرداختیم تا اگر قصد خرید برترین گوشی وان پلاس بر اساس بودجه خود را دارید، با مناسب ترین گزینه ها آشنا شوید.

منبع: Xda-developers و Techadvisor

سوالات متداول

گوشی وان پلاس ساخت کجاست؟

شرکت وان پلاس، یک برند چینی است که به فراوری گوشی های هوشمند در بازارهای مختلف می پردازد.

برترین گوشی وان پلاس کدام است؟

در حال حاضر وان پلاس 11 را می توان برترین گوشی این برند چینی معرفی کرد.

منحصر به فرد ترین ویژگی گوشی های وان پلاس چیست؟

بیشتر گوشی های وان پلاس از سرعت شارژ بسیار بالایی پشتیبانی می نمایند و در این زمینه می توان به گوشی وان پلاس Ace با پشتیبانی از سرعت شارژ 150 واتی اشاره نمود.

مالی ترین گوشی موجود در بازار ایران وان پلاس کدام است؟

از جمله گوشی های مالی خوب وان پلاس در بازار ایران می توان به وان پلاس نورد N100 اشاره نمود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1410

به "9 گوشی برتر وان پلاس؛ از پرچم داران تا مالی ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 گوشی برتر وان پلاس؛ از پرچم داران تا مالی ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید