مقاله: موزه ملی هوا و فضا اسمیت سونیان، واشنگتن آمریکا

به گزارش چای قند پهلو، این یکی از شلوغ ترین موزه های واشنگتن دی سی است. صبح زود یا اواخر بعد از ظهر برای جلوگیری از ازدحام جمعیت وارد شوید.

مقاله: موزه ملی هوا و فضا اسمیت سونیان، واشنگتن آمریکا

موزه در سال 2016 بازسازی گسترده ای از سالن اصلی خود، نقاط عطف پرواز را به پایان رساند. نمایشگاه گسترده داستان های بهم پیوسته مهمترین هواپیما و فضاپیمای جهان را با نمایشگرهای دیجیتال و تجربه تلفن همراه در یک طراحی جدید که از یک ورودی به دیگری. مساحت نمایشگاه بزرگتر شد و نمایشگرها از ارتفاع دو طبقه راهرو نهایت استفاده را می کنند. آیکون های جدید به نمایش درآمده شامل ماژول بزرگ Apollo Lunar، کپسول John Glenns Mercury Friendship 7 و SpaceShipOne است.

روزانه بجز 25 دسامبر باز است. ساعات منظم 10:00 صبح تا 5:30 بعد از ظهر است.

یک مرکز همراه، مرکز استیون اف. اودوار-هازی در شانتیلی، ویرجینیا وجود دارد. دسترسی به این موزه از حومه شهر راحت تر است و معمولاً به اندازه مکان بازار شلوغ نیست.

موزه ملی هوا و فضا همچنان به توسعه نمایشگاه های جدید در زمینه تاریخ، علم و فناوری هواپیمایی و پروازهای فضایی ادامه می دهد. این موزه، مرکزی برای تحقیق است و تورهای با راهنما، برنامه های آموزشی و فعالیت های گروهی مدارس را ارائه می دهد. این موزه همچنین گزینه هایی مانند ساندویچ، سالاد، هات داگ و موارد دیگر را برای خوردن موجود دارد.

منبع مقاله: موزه ملی هوا و فضا اسمیت سونیان، واشنگتن آمریکا

انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1090

به "مقاله: موزه ملی هوا و فضا اسمیت سونیان، واشنگتن آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه ملی هوا و فضا اسمیت سونیان، واشنگتن آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید