مقاله: همه چیز در مورد ویزای عمان

به گزارش چای قند پهلو، در حوزه گردشگری عمان یکی از موفق ترین کشورهای منطقه محسوب می شود. در سال 2012، مسقط به واسطه انتخاب به عنوان پایتخت گردشگری عرب میزبان ده ها جشنواره بود که این امر نقش چشمگیری در جذب گردشگران به این کشور داشت. همچنین در سال 2014 عمان توانست عنوان بزرگ ترین مقصد گردشگری خلیج فارس را از آن خود کند. در این رابطه، سال گذشته عمان با اتخاذ راهبردهای جدید در زمینه توسعه صنعت گردشگری توانست میزبان یک میلیون و 400 هزار گردشگر شود که رکوردی عالی در جذب گردشگر محسوب می شود.

مقاله: همه چیز در مورد ویزای عمان

کشور عمان دارای چهار استان شامل مسقط، مسندم، ظفار و بریمی و شهر مسقط نیز پایتخت آن به شمار می رود. همچنین، پنج منطقه باطنه، ظاهره، داخلیه، شرقیه و وسطی در تقسیمات کشوری عمان به چشم می خورد. عربی زبان رسمی است و انگلیسی هم به عنوان زبان دوم مردم آن کشور مرسوم است. بر اساس یافته های باستان شناسی تاریخ عمان به 14000 سال قبل بازمی شود. علاوه بر این، طبق یافته های این کاوش ها عمان در دوران گذشته روابط تجارتی گسترده ای در مابین ایران، هند و میان رودان داشته است.

کشور سلطان نشین عمان کشوری پادشاهی است که در شرق شبه جزیره عربستان واقع شده است و شهروندان ایرانی برای سفر به آنجا باید ویزا دریافت کنند. عمان یکی از کشورهای حاشیه دریای عمان است که از شرق و جنوب شرق به دریای عرب از شمال غرب با امارات متحده عربی و از جنوب غربی به یمن محدود می شود. این کشور با مساحتی بالغ بر 500,309 کیلومترمربع، جمعیتی بیش از 277,000 نفر را در خود جای داده است.

منبع مقاله: همه چیز در مورد ویزای عمان

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1070

به "مقاله: همه چیز در مورد ویزای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: همه چیز در مورد ویزای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید