مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

به گزارش چای قند پهلو، می توان ادعا کرد دوستت دارم فیلیپ موریس نسبت به سایر بازی های جیم کری برای او چالش برانگیزتر و پیچیده تر بوده است چرا که از نظر شخصیت پردازی ظرایف زیادی در کار است.

مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

فیلم فضایی فانتزی دارد و به همین دلیل پگی این فرصت را پیدا می نماید که به گذشته برگردد و همه چیز را دوباره از آغاز آغاز کند. قدم اول پرهیز از وقایعی است که به ازدواج با چارلی منجر شد اما ماجرا آنطور که انتظار داریم پیش نمی رود.

اما در اواخر دهه 90 شهرت کری از سطح بازیگر محبوب مخاطبان فراتر رفت و منتقدان را هم تحت تاثیر قرار داد. این کمدین مشهور با حضور در فیلم سینمایی نمایش ترومن (The Truman Show) که یک کمدی-درام تاثیرگذار بود نشان داد قابلیت های چشمگیری دارد. کری برای این فیلم تحسین شده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دریافت کرد.

فیلم نامه نمایش ترومن از قسمت شصت و چهارم مجموعه تلویزیونی منطقه نیمه روشن (The Twilight Zone) الهام گرفته شد. منطقه روشن سریالی بود که پخش آن از سال 1985 آغاز شد و خود ادامه مجموعه ای بود به همین نام که در سال های 1959 تا 1964 پخش شده و بسیار مورد توجه نهاده شده بود.

منبع مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1081

به "مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید