نکاتی که درباره لباس شب سفید باید بدانید

به گزارش چای قند پهلو، رنگ سفید موجب می گردد معصوم و سرزنده جلوه کنید. همانطور که پوشیدن لباس شب سفید مزایایی دارد، احتیاج است نکاتی را رعایت کنید.

نکاتی که درباره لباس شب سفید باید بدانید

در حقیقت سفید رنگی است که موجب می گردد معصوم، شاداب و سرزنده جلوه کنید. با این رنگ در هر جشن و رویدادی بدون آنکه کوشش کنید جذاب تر می شوید، به شرطی که بتوانید آن را به درستی ست کنید. با این حال همانطور که پوشیدن لباس شب سفید مزایایی دارد، احتیاج است نکاتی را رعایت کنید تا لباس زشت به نظر نرسد. لباس سفید، هنگامی که به درستی پوشیده گردد می تواند به پوست و ظاهر جذابیت فراوانی ببخشد. با خبرنگاران همراه باشید.

نکاتی که درباره لباس شب سفید باید بدانید

پوشیدن لباس زیر مناسب

صرف نظر از اینکه لباس شب سفید چطور به نظر می رسد، باید لباس زیری بپوشید که با سایه های لباس و رنگ پوست هماهنگ باشد. فقط به یاد داشته باشید که سفید انواع مختلفی دارد بنابراین بسیار مهم است که سایه های انتخابی لباس زیر با لباس هماهنگ باشد و برعکس.

انتخاب سایه درست

منظور از سفید فقط یک رنگ نیست. باید بدانید وقتی که در خصوص سفید صحبت می کنیم می تواند رنگ های عاجی، کرم، پوست تخم مرغی، سفید خامه ای، سفید یخچالی، سفید الماسی و وانیلی را شامل گردد. بنابراین مهم است که بدانید رنگ پوست تان با کدام یک از طیف های سفید متناسب است. همواره پیش از انتخاب یک لباس شب سفید ، سعی کنید ته رنگ پوست خود را بشناسید.

افزودن کمی رنگ

سال ها پیش پوشیدن لباس تماماً سفید غرابت زیادی با مد داشت، اما اکنون می توان با افزودن کمی رنگ سنت شکنی کرد. انتخاب سایه های دیگر رنگ سفید یا افزودن یک رنگ روشن می تواند گزینه خوبی باشد و این به اولویت و سلیقه شما بستگی دارد.

تناسب کیف و کفش

برای انتخاب کیف و کفش متناسب با لباس سفید مجلسی سعی کنید از سایه های دیگر سفید استفاده نکنید. اینجا بهتر است یک رنگ دیگر انتخاب نموده و کیف و کفش را با هم ست کنید. این یک نگاه جذاب و یکپارچه ایجاد می نماید و ظاهر بهتری به لباس سفید می دهد. شک نکنید که بسیار زیباتر خواهید شد.

انتخاب هوشمندانه و شناخت موقعیت

همانطور که می توانید لباس سفید مجلسی را در بسیاری از روزها و مکان های مختلفی بپوشید، بعضی مواقع نیز مناسب پوشیدن لباس سفید نیستند مثل مراسم ختم و تشییع.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر باید و نباید های استفاده از اکسسوری خانم ها را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 426

به "نکاتی که درباره لباس شب سفید باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که درباره لباس شب سفید باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید