هشدار ایران خودرو به مشتریان درباره کلاهبرداری تازه

به گزارش چای قند پهلو، شرکت ایران خودرو در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و آگاهی بخشی به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو در مورد روش های متنوع و نو کلاهبرداری در بازار خودرو اطلاعیه ای صادر کرد.

هشدار ایران خودرو به مشتریان درباره کلاهبرداری تازه

به گزارش ایکوپرس، در این اطلاعیه ایران خودرو تاکید نمود، بخشنامه ها و اطلاعیه های مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات این شرکت فقط به وسیله پایگاه رسمی اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و پایگاه خبری ایکوپرس منتشر می گردد.

تمامی خودرو های ایران خودرو صرفا در قالب طرح های قرعه کشی به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل90 روزه، پیش فروش عادی با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه و مشارکت در فراوری با موعد تحویل 13 تا 24 ماهه عرضه می گردد.

در این اطلاعیه آمده است، هیچ گونه وجهی در زمان ثبت نام اولیه از متقاضیان دریافت نمی گردد و پس از سرانجام فرآیند ثبت نام اولیه به وسیله سایت فروش محصولات شرکت ایران به نشانی esale.ikco.ir کد پیگیری به خودروی ثبت نام شده تعلق گرفته و به متقاضی اعلام می گردد.

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است که به شماره همراه منتخبین طرح های قرعه کشی پیامکی از سر شماره 300096440 ارسال می گردد و نتایج قرعه کشی در پروفایل شخصی آنان (میز کار مشتری) قابل رویت است، بعلاوه متقاضیان می توانند با شماره گیری 096440 از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

طبق این اطلاعیه، پس از واریز وجه خودرو به حساب شرکت ایران خودرو از سر شماره 300096440 به شماره همراه اعلامی منتخبین، پیامک تایید دریافت واریز وجه ارسال می گردد.

مهم ترین روش های کلاهبرداری برای اغفال مشتریان و متقاضیان خودرو

شرکت ایران خودرو در این اطلاعیه و با هدف مطلع سازی مشتریان از مهم ترین روش های کلاهبرداری، بر رعایت و توجه متقاضیان به مواردی تاکید نموده و به مهم ترین روش های کلاهبرداری از جمله فروش و درخواست واریز وجه خودرو به وسیلهی غیر از سایت رسمی فروش محصولات شرکت ایران خودرو (esale.ikco.ir) و فروش خودرو با قیمت های اغوا کننده و پایین تر از عرف بازار و تحویل خودرو به صورت فوری (مثلا یک هفته یا کمتر) اشاره نموده است.

در اطلاعیه این شرکت بعلاوه از مواردی مانند فروش لیزینگی و اقساطی خودرو با تسهیلات ویژه و قابل انعطاف با درخواست مشتری، ارسال لینک های جعلی به وسیله پیامک و راهنمایی افراد به لینک های جعلی و غیرواقعی (غیر از esale.ikco.ir)، درخواست وجه نقد به وسیله افرادی که خود را منتسب به ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز می نامند و درخواست وجه از متقاضیان خودرو با وعده و تضمین برنده شدن در قرعه کشی، به اسم دیگر روش های مهم کلاهبرداری از مشتریان و متقاضیان یاد شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 909

به "هشدار ایران خودرو به مشتریان درباره کلاهبرداری تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ایران خودرو به مشتریان درباره کلاهبرداری تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید