همراهی ستاد اجرایی فرمان امام با کادر درمان تا ریشه کنی کرونا

به گزارش چای قند پهلو، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام 20 هزار ماسک به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج اهدا شد.

همراهی ستاد اجرایی فرمان امام با کادر درمان تا ریشه کنی کرونا

شایان نادری در ملاقات با مجموعه کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با قدردانی از زحمات کارکنان این بیمارستان گفت: از هر گونه یاریی به مجموعه کادر درمان برای ریشه کنی این بیماری دریغ نخواهیم کرد.

او با بیان اینکه 20 هزار ماسک و 400 عدد ژل ضد عفونی به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج اهدا شد می گوید: پیش از این هم تعداد زیادی بسته بهداشتی به بیمارستان های مشخص کرونایی استان به وسیله این بنیاد اهدا شد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، علاوه بر این یاری ها، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ستاد اجرایی فرمان امام با یاری گروه های جهادی در تهیه لوازم بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، گان، شیلد، ماسک و دستکش خدمات رسانی نموده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی هم گفت: مجموعه کادر درمان تا سرانجام همه گیری این بیماری با انرژی مضاعف در خدمتگزاری مردم آماده هستند.

نیازی هم با تشکر از مجموعه ستاد اجرایی، ابراز امیدواری کرد با تدابیر پیش بینی شده هر روز شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1231

به "همراهی ستاد اجرایی فرمان امام با کادر درمان تا ریشه کنی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی ستاد اجرایی فرمان امام با کادر درمان تا ریشه کنی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید