پرسپولیسی ها نرفته برگشتند!

به گزارش چای قند پهلو، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس بیانیه ای را بابت اتفاقاتی که امروز برای کاروان این تیم اتفاق افتاده منتشر نموده است.

پرسپولیسی ها نرفته برگشتند!

به گزارش خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) با حضور در پاویون فرودگاه مهرآباد، مهیای سفر به عربستان و شهر ریاض بودند اما با وجود هماهنگی قبلی، خبری از دریافت مجوز از طرف کشور میزبان و شهر مقصد نشد. به همین علت، اعضای تیم پرسپولیس به منازل خود بازگشتند تا با اطلاع رسانی بعدی به فرودگاه آمده و دوباره آماده سفر به عربستان شوند.

این درحالی است که عرف بین المللی می طلبد تیم های ورزشی، بدون مشکل پیروز به خروج از کشورهای خود و رسیدن به کشور مقصد شوند اما این طور به نظر می رسد که کارشکنی از سوی فرودگاه ریاض باعث ایجاد شرایطی شد تا اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ها در فرودگاه مهرآباد معطل شوند و در نهایت حاصلی برای آغاز سفر نداشته باشند. در این شرایط انتظار می رود فدراسیون فوتبال کشورمان به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتفاقات رقم خورده را پیگیری کند.

اعضای تیم پرسپولیس که به علت برگزاری اردوی تیم ملی با یک روز تاخیر قرار بود راهی عربستان شوند، نتوانستند تهران را به مقصد ریاض ترک نمایند.این در حالی است که اعضای تیم پرسپولیس از ساعت 10 صبح در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و قرار بود ساعت 11 با پرواز چارتر و اختصاصی به ریاض بروند که باتوجه به ناهماهنگی ها این اتفاق رخ نداد. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که ناهماهنگی از سوی عربستان بوده و آنها اجازه فرود هواپیمای حامل اعضای تیم را نداده اند.

یحیی گل محمدی هم اعتراض تندی را نسبت به تاخیر پرواز تیمش نشان داد و با انتشار یک عکس اظهار داشت که او و کادرش برای هواخوری در فرودگاه حضور دارند! پایان پس از ساعتها تاخیر، اعضای تیم پرسپولیس پس از این که اطمینان پیدا کردند قرار نیست راهی ریاض شوند، فرودگاه را ترک کردند و حالا تعیین نیست که چه زمانی راهی عربستان خواهند شد. نکته مهم اینکه قرمزهای مرکز باید یک روز هم در ریاض قرنطینه شوند و حالا در فاصله سه روز تا بازی الهلال، در سفر به این کشور هم ناکام مانده اند. سیامک نعمتی ستاره پرسپولیس با انتشار یک لایو عصبانیت خود از شرایط تیم را نشان داد و گفت که پرواز فعلا انجام نمی گردد.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اتفاق با انتشار بیانیه ای نوشت: عرف بین المللی می طلبد تیم های ورزشی، بدون مشکل پیروز به خروج از کشورهای خود و رسیدن به کشور مقصد شوند اما این طور به نظر می رسد که کارشکنی از سوی فرودگاه ریاض باعث ایجاد شرایطی شد تا اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ها در فرودگاه مهرآباد معطل شوند و در نهایت حاصلی برای آغاز سفر نداشته باشند.

به هر ترتیب، پرسپولیسی ها یا امشب به سمت ریاض پرواز می نمایند یا صبح فردا. طبق برنامه تیم های فوتبال الهلال و پرسپولیس از ساعت 21 روز شنبه 24 مهر ماه امسال، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. به همین خاطر اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز به فرودگاه مهرآباد رفتند تا راهی این کشور شوند اما در نهایت بعد از چند ساعت معطلی به خاطر عدم صدور مجوز پرواز از سوی عربستان، کاروان سرخ پوشان به خانه بازگشتند. خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد کاروان پرسپولیس یا ساعت 22 امشب (21 مهرماه) یا ساعت 10 صبح فردا (22 مهرماه) برای پرواز به سمت عربستان در فرودگاه حاضر خواهد شد.

افشین پیروانی در مورد صادر نشدن مجوز پرواز تیم پرسپولیس به عربستان برای برگزاری ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به شبکه خبر گفت: قرار بود روز گذشته به عربستان برویم اما به علت برگزاری تیم ملی، این سفر 24 ساعت به تعویق افتاد. امروز هم ابتدا به ما گفتند پرواز ساعت 10 انجام می گردد، سپس این پرواز به ساعت 11 افتاد. اکنون هم بیش از حد در فرودگاه ماندیم و به همین علت به بچه ها گفتیم به منازل خود تشریف ببرند. امیدواریم امروز این پرواز انجام گردد، زیرا هر ساعتی به عربستان برسیم باید نزدیک به 20 ساعت در قرنطینه و حباب شیشه ای کرونا بمانیم.

پیروانی اضافه کرد: تمرین امروز را از دست دادیم و اگر فردا هم تمرین نکنیم شرایط خوب پیش نخواهد رفت. یک روز پس از ملاقات مقابل استقلال تاجیکستان درخواست ویزا دادیم، اما آیا پس از یک ماه نباید ویزا ما بیاید؟ روز گذشته به ما گفتند به فرودگاه عربستان بیایید و آنجا ویزا بگیرید، همه می دانید در آنجا به علت انگشت نگاری و مقدار گیری چشم چندین ساعت معطل می شویم. به حدی فکر ما به لحاظ روحی روانی به هم ریخته است نمی دانیم واقعا باید چه کار کنیم.

پیروانی در مورد اینکه آیا اعتراض رسمی و کتبی این باشگاه به AFC ارسال شده است، گفت: در روزهای اخیر چندین نامه از باشگاه ارسال نموده و موضوع را پیگیری کردیم، ما بعضی مواقع اتفاقاتی می افتد که از روح جوانمردی فوتبال دور است. به ما می گویند دیر اقدام کردید، اما می گویم تیم ما برای پرواز دیر اقدام نموده، اما یک ماه قبل درخواست ویزا دادیم. برای سفر آن سر کره زمین هم دو هفته قبل از اعزام درخواست ویزا بدهید کافی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1009

به "پرسپولیسی ها نرفته برگشتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها نرفته برگشتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید