چرا فکری به قلعه نویی و مجیدی اشاره نمود؟

به گزارش چای قند پهلو، میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر سعی کرد به خاطر بیانیه باشگاه با فکری مدارا کند و زیاد چالش نکند و تریبون را در اختیار او بگذارد، اما یکی دو چالش هم با فکری انجام داد تا حضور فکری تابلو نشود.

چرا فکری به قلعه نویی و مجیدی اشاره نمود؟

محمود فکری که علیرغم حضور تیمش در صدر جدول در یک شرایط استثنایی، با انتقاد هایی روبروست، در برنامه فوتبال برتر برای آنکه نشان دهد یک اتاق فکر علیه استقلال وجود دارد، حرف هایی زد که پیش از این در یک برنامه تلویزیونی سابقه نداشته است.

او با اشاره به این اتاق فکر گفت: یک روزی تا صحبت از بازگشت امیر قلعه نویی که بیشترین افتخارات را با استقلال داشته است می گویند او رئیس مافیاست و دستش را در بازی هایی که مقابل بوده و برده مشت نموده است. آن یکی مربی را می گویند زود قهر می نماید. فکری اگر چه در این بخش از صحبتهایش اسمی از فرهاد مجیدی نیاورد، اما در ادامه این مصاحبه، از مجیدی به عنوان مربی ای نام برد که از دید اتاق فکری که علیه استقلال تشکیل شده، زود قهر می نماید و غر می زند!

اینکه چرا فکری این حرف ها را درباره دو سرمربی سابق استقلال مطرح نموده، شاید به این دلیل باشد که بر اساس بعضی شایعات نام این دو مربی و به خصوص امیر قلعه نویی در روز های گذشته به عنوان گزینه جانشینی او پس از نیم فصل اول در فضای مجازی و هواداری مطرح شده است و فکری به این سبک خواسته گزینه های جانشینی اش را از نیمکت استقلال دور کند.

البته نام فرهاد مجیدی پیش از بازی تراکتور - استقلال در فضای مجازی به صورت پررنگی مطرح شده بود. در هر حال استقلال با بردن تراکتور در تبریز، صندلی فکری را محکم کرد، اما یک شکست مقابل سایپا و تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان، باعث موجی از انتقاد ها علیه فکری شده است. استقلال اگر این دو بازی را می برد حالا 27 امتیازی بود و با بردن نساجی به قهرمانی نیم فصل نزدیک و نزدیک تر می شد. به نظر می رسد دو بازی استقلال مقابل نساجی و سپاهان، برای فکری دو بازی حیاتی برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل باشد.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 651

به "چرا فکری به قلعه نویی و مجیدی اشاره نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فکری به قلعه نویی و مجیدی اشاره نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید