چهارشنبه های همدلی و اتحاد جنوب غرب تهران چگونه گذشت؟

به گزارش چای قند پهلو، دومین جلسه تعاملی چهارشنبه های همدلی و اتحاد به میزبانی شهرداری منطقه18 برگزار شد و نتایج خوبی در پی داشت.

چهارشنبه های همدلی و اتحاد جنوب غرب تهران چگونه گذشت؟

خبرنگاران - مریم قاسمی : معمولأوقتی چنین جلسه هایی با حضور مدیران و مسئولان رده بالای شهری برگزار می شود، مردم منتظرند ببینند که نتیجه اش چه می شود و باید چه اتفاق ها و برنامه هایی را در محله شان ببینند. درست مثل جلسه ای که در منطقه18 برپا شد. در این برنامه مدیران کل برنامه وبودجه و دفتر پایش برنامه، ارزیابی عملکرد و کنترل پروژه شهرداری تهران بر لزوم اجرای پروژه های اولویت دار منطقه 18 و پروژه های من شهردارم در سال 1402 تاکید شد.

شهردار منطقه 18 در این جلسه تعاملی با اشاره به پروژه های اولویت منطقه 18 در سال 1402 گفت :امسال پروژه هایی چون ساخت و تجهیز درمانگاه منطقه 18، ساختمان اداری و پارکینگ منطقه18 و خیابان 45 متری بهار و زیرگذر حسینی در دستور کار واقع شده است.

محمدجواد خسروی افزود:ساخت سراهای محله سعیدآباد، یافت آباد جنوبی، زیرگذر سولیران، رمپ بزرگراه فتح به آزادگان، کتابخانه یافت آباد جنوبی، تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهید عبداله وند، مجموعه ورزشی شهدای صادقیه را از عمده ترین پروژه های اولویت دار این منطقه در سال 1401 بود.

امیر شهرابی مدیرکل برنامه وبودجه شهرداری تهران نیز با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های منطقه ها، شرط بلامنازع اجرای پروژه های نو در مجموعه شهرداری تهران را طی فرایند تاییدیه تخصصی بر اساس دستورالعمل دانست و افزود : امسال عملیات عمرانی معابر به ویژه آسفالت ریزی که از ضرورت های تسهیل عبور و مرور و جزو مطالبات مردمی نیز هست باید به طور جدی مورد اجرا قرار گیرد.

️وی با اشاره به اجرای طرح من شهردارم و استقبال خوب شهروندان از آن گفت:دریافتی ها و پیام های مردمی این پروژه ه طبق نظر و درخواست آنان به تمامی واحدهای شهرداری تهران (منطقه ها، ستاد، سازمان ها و شرکت ها) ابلاغ شده و باید هر چه سریع تر اجرا شود.

️شهرابی شرح داد :برای پروژه های طرح من شهردارم، اولویت اجرا تعیین شده و باید طی 6 ماه نخست امسال به اتمام برسد. اداره کل برنامه وبودجه حمایت های لازم را نیز از این طرح ها خواهد کرد به طوری که سه ماه اول سال 50 درصد و سه ماه دوم نیز 50 درصد باقیمانده اعتبار این پروژه ها را تخصیص خواهد داد.

️در ادامه محمد امیرآبادی مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز ضمن بیان نکاتی در خصوص ارزیابی منطقه ها گفت: طرح های من شهردارم و نگهداشت شهر در ارزیابی منطقه ها 22 گانه مدنظر واقع شده است. طرح من شهردارم هم در ارزیابی 6 ماهه و هم ارزیابی سال 1402 منطقه ها، ستادها، سازمان ها و شرکت ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1412

به "چهارشنبه های همدلی و اتحاد جنوب غرب تهران چگونه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه های همدلی و اتحاد جنوب غرب تهران چگونه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید