تور روسیه ارزان: کاخ کاترین سن پترزبورگ ، قصری شکوهمند با معماری حیرت انگیز

به گزارش چای قند پهلو، کاخ کاترین سن پترزبورگ از آن دسته کاخ های شکوهمند دنیا است که ساعت ها برای بازدید از آن باید وقت گذاشت و عکس های حرفه ای گرفت. شاید نام این کاخ را در میان جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ به میزان دیگر جاذبه های این شهر کمتر شنیده باشید، یکی از علت های این موضوع، در حومه شهر بودن این کاخ است و علت دیگر این است که در ظرف چند دقیقه نمی توان آن را به خوبی دید، بنابر این در تور مسکو و سن پترزبورگ از راهنمای تور درخواست کنید تا شما را در این کاخ شکوهمند هدایت کند. در اینجا می خواهیم اطلاعاتی در مورد کاخ کاترین به شما بدهیم، نباید فراموش کنید که شما برای رفتن به این مکان فوق العاده دیدنی و حیرت انگیز نیازمند دریافت ویزای روسیه هستید.

تور روسیه ارزان: کاخ کاترین سن پترزبورگ ، قصری شکوهمند با معماری حیرت انگیز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

کاخ کاترین سن پترزبورگ

چیزی که در حال حاضر به عنوان کاخ کاترین می بینیم یک مرکز تاریخی یا همان کاخ در یک مجموعه پارک است.معماری این مجموعه منحصر به فرد تاریخی به شیوه باروک روسی است. در دوره باروک که یک دوره ویژه در تاریخ روسیه به شمار می رود شاهد آثاری با کنراست، هارمونی و پویایی هستیم. فضای داخلی این مجموعه، به شدت زیبا و تزئین شده است و یک اتاق ویژه در آن به چشم می خورد که در سال 2003 بازسازی شده است. در مورد زیبایی های این اتاق هر چه بگوییم کم است و تا به آنجا نروید نمی توانید حس ما را متوجه شوید، گویا این آثار با شما سخن می گویند و به روح شما نزدیک می شوند.

اگر بخواهیم کمی تاریخ را مرور کنیم و به گذشته بازگردیم باید به سال 1718 برویم، زمانی که یک معمار آلمانی تصمیم گرفت این کاخ را برای کاترین اول بسازد. طراحی به این شکل صورت گرفت که در 2 طبقه 16 اتاق وجود دارد و یک پله اصلی در آن دیده می گردد.

برای تماشا این کاخ باید به شهر پوشکین که در اطراف شهر سن پترزبورگ واقع شده است بروید. توجه داشته باشید این کاخ یک نام دیگر هم دارد و آن Tsarskoye Selo می باشد. ما هم اکنون در قرن بیست و یکم هستیم و این کاخ در قرن هجدهم برای دختر پیتر بزرگ به عنوان اقامتگاه تابستانی ساخته شد. دختر او به شدن عاشق تجملات بود بنابراین وسایل و معماری داخلی آن به دستور او به این زیبایی شکل گرفت و همچنان بعد از سال ها گردشگران با تماشا این اثر حیرت می نمایند.

گفته می گردد 30 کیلوگرم طلا در قسمت داخلی کاخ کاترین استفاده شده است.

اتاقی که از آن به عنوان اتاق کهربا یاد می گردد و چندین مرتبه نوسازی شده است بیش از 6 تن عنبر در آن استفاده شده است و زمانی در حدود 10 سال در آن صرف شده است. این گنجینه درخشان که در قرون گذشته ها بارها برای برنامه تصرف چیده شده بود، هر ساله حتی پس از گذشت 300 سال، برای سالگرد سن پترزبورگ تزئین می گردد.

اگر علاقه مند هستید به سن پترزبورگ سفر کنید هم می توانید با تور روسیه همراه شوید و هم می توانید برای گرفتن ویزا اقدام کنید و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا 30 روز در این شهر به راحتی اقامت داشته باشید. خبرنگاران همواره راهنمای شما برای سفر به روسیه خواهد بود.

بلیط هواپیما سن پترزبورگ

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1280

به "تور روسیه ارزان: کاخ کاترین سن پترزبورگ ، قصری شکوهمند با معماری حیرت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: کاخ کاترین سن پترزبورگ ، قصری شکوهمند با معماری حیرت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید