گردهمایی اعضای انجمن کتابفروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن کتاب فروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی در نشست انجمن کتاب فروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی که عصر روز گذشته (یکشنبه 11 آبان) برگزار گشت، علی محمداسماعیلی مدیر انجمن خوشه ضمن تاکید برضرورت همگرایی هرچه بیشتر کتاب فروشی های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در هفته وحدت بیان نمود: تبیین اندیشه انقلاب اسلامی در قالب کتاب برای جامعه مسلتزم فرایندی صحیح از عرضه و پخش تا رسیدن به دست مخاطب است که نیازمند همگرایی و هماهنگی صحیح بین کتابفروشی ها و ناشران انقلابی است.

گردهمایی اعضای انجمن کتابفروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد

وی افزود: لازم است این مهم که امروز در بین کتاب فروشی های استان تهران اتفاق می افتد، در آینده در سایر استان های کشور محقق شود.

محمداسماعیلی همچنین در بخش دیگر صحبت های خود گفت: شرایط اقتصادی و کرونایی امروز جامعه، فروش کتاب را با کاهش جدی روبرو کرده و لازم است تا کتاب فروشی ها برای بقای خود به اقدامات ترویجی مناسب روی بیاورند.

وی در ادامه با معرفی مجموعۀ کتابشهر ایران با بیش از 20 کتاب فروشی در سراسر کشور به توضیح فعالیت های این مجموعه و تحولات و نوآوری های اجرا شده در دورۀ مدیریت جدید و نحوۀ تعامل آن با علاقه مندان اخذ نمایندگی پرداخت.

وی در این زمینه توضیح داد: ارتقای مدیریت فروشگاه ها ، ارتقا محصولات ، طراحی جدید داخلی فروشگاه ها و برگزاری رویدادها و فعالیت های ترویجی از جمله این اقدامات درحال انجام است که به دلیل ایجاد تحول کلی در واقع به افتتاح مجدد فروشگاه منجر می شود .

محمد اسماعیلی همچنین درباره برنامه های آینده این مجموعه نیز گفت: اضافه شدن ظرفیت مجموعه کتابشهر در سراسر کشور می تواند کمک شایانی به شکل گیری شبکه منسجم عرضۀ کتب انقلابی محسوب کند.

در بخش دیگر این نشست جعفرکبریایی، مدیرفروشگاه ترنجستان شهدا نیز بر ضرورت اجرای فرآیند ترویجی هماهنگ بین اعضای انجمن در راستای معرفی کتاب های تازه و ارزشمند به مخاطبان تاکید کرد و این مسئله را راهی برای غلبه بر مسائل اقتصادی فروشگاه ها در شرایط کرونایی دانست.

یاسر شاه پیری نیز ضمن سخنانی به معرفی مجموعه رسانۀ کتاب شیرازه پرداخت و به طرح پویش های این مجموعه در معرفی کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در این نشست که به میزبانی مجموعه کتابشهر ایران برگزار شد، نمایندگان و مدیران مجموعه هایی همچون به نشر، امیرکبیر، مجموعه رسانۀ کتاب شیرازه، روایت فتح، کیهان ، اسم ، دفتر نشرفرهنگ ، صهبا ، اتحادیۀ انجمن های اسلامی دانش آموزی، ترنجستان سروش، پخش کتابخوان، ترنجستان شهدا و ... حضور داشتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 471

به "گردهمایی اعضای انجمن کتابفروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی اعضای انجمن کتابفروشان جهبه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید