21 طرح عمرانی و مالی دهه فجر سال جاری در دورود به بهره برداری می رسد

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/لرستان فرماندار دورود گفت: 21 طرح عمرانی و مالی دهه فجر سال جاری در شهرستان به بهره برداری می رسد.

21 طرح عمرانی و مالی دهه فجر سال جاری در دورود به بهره برداری می رسد

احمد گودرزیان امروز دهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری، 21 طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر 56 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: از جمله این طرح ها می توان به بهره برداری از استادیوم چغابهرام، سایت پرورش ماهیان خاویاری، پروژه آبیاری تحت فشار روستای همیانه و طرح پرورش ماهیان در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید اشاره نمود.

فرماندار دورود اضافه نمود: مقدار اشتغال زایی این طرح ها تا به امروز و در حین کار تعداد 225 نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه ها به 161 نفر خواهد رسید.

گودرزیان شغل خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و مطرح کرد: خبرنگاران در امر خطیر مطلع سازی و اطلاع رسانی به مردم براساس واقعیت عمل نموده و اصل امانت داری را رعایت نمایند.

وی توضیح داد: رسانه ها می توانند با انتشار اطلاع رسانی اخبار صحیح و دقیق ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان از توسعه شایعات در جامعه جلوگیری نمایند.

فرماندار دورود پروژه کمربندی دورود را مهم ترین و اولین مطالبه مردم دورود مطرح کرد و اضافه نمود: بخش زیادی از این طرح اجرا شده و برای به اتمام رسیدن آن شخصاً به صورت روزانه پیگیر آن خواهم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1200

به "21 طرح عمرانی و مالی دهه فجر سال جاری در دورود به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 طرح عمرانی و مالی دهه فجر سال جاری در دورود به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید