آستان قدس رضوی در منطقه ها کم برخوردار کرمانشاه سرمایه گذاری کند

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از متولیان آستان قدس رضوی خواست در منطقه ها کم برخوردار استان سرمایه گذاری نمایند.

آستان قدس رضوی در منطقه ها کم برخوردار کرمانشاه سرمایه گذاری کند

بهمن امیری مقدم در ملاقات با جت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشریح ظرفیت های توسعه استان، به برنامه ریزی انجام شده برای کاهش نرخ بیکاری، رشد مالی و تحقق راهبرد شعار سال با حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان اشاره نمود و گفت: در هر شهرستان و منطقه بر اساس اسناد بالادستی و آمایش سرزمینی، تخصص و اولویت های سرمایه گذاری را تعیین نموده ایم.

وی اضافه نمود: با بهبود فضای کسب و کار و تسهیل سرمایه گذاری شرایط ورود متقاضیان به این عرصه را فراهم نموده ایم، به گونه ای که سرمایه گذاران می توانند ضمن بهره مندی از مشوق های لازم از حمایت ویژه ای نیز در جهت انجام امور برخوردار شوند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آستان قدس رضوی در محرومیت زدایی، خدمت رسانی و یاری به توسعه منطقه ها کم برخوردار با رویکرد ایجاد اشتغالزایی پایدار همیشه پیشگام و پیشقدم بوده، گفت: برای بهبود شرایط معیشت مردم و برطرف مسائل مالی به صورت شبانه روزی کوشش خواهیم کرد و انتظار داریم آستان قدس رضوی بر اساس ظرفیت های موجود در استان به حوزه سرمایه گذاری در منطقه ها کم برخوردار برای محرومیت زدایی ورود پیدا کند و زمینه تحول در بعضی منطقه ها را با مشارکت مردم به ویژه در بخش کشاورزی، مشاغل خرد و دانش بنیان فراهم نماید.

امیری مقدم که در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تولیت آستان قدس رضوی ملاقات کرد، ادامه داد: از کوشش های آستان قدس در ایام ماه مبارک رمضان و انجام طرح های با عنوان یاری های مومنانه، سفره های مهربانی و اقداماتی برای توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار کم عایدی تشکر می کنم و امیدوارم علاوه بر این اقدامات امکان سفر افراد کم برخوردار بیشتری به مشهد مقدس از کرمانشاه فراهم گردد و در این زمینه مساعدت لازم صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بعلاوه از فراهم شدن زمینه انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان برای توسعه منطقه ها کم برخوردار با موضوع آستان قدس رضوی اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1214

به "آستان قدس رضوی در منطقه ها کم برخوردار کرمانشاه سرمایه گذاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آستان قدس رضوی در منطقه ها کم برخوردار کرمانشاه سرمایه گذاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید