آشنایی مختصر با جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا

به گزارش چای قند پهلو، اگر قصد انتخاب یک مقصد گردشگری ایده آل برای تابستان را دارید، هیچ جا بهتر از کانادا نیست. این کشور که مملو از موقعیت و امکانات متعدد برای داشتن تجربیات عجیب و ماجراجویی های هیجان انگیز است، می تواند یک مقصد گردشگری عالی برای تعطیلات تابستانی شما باشد. در این نوشتار جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا را به شما معرفی می کنیم. پس، با ما در مقاله نقاط دیدنی کمتر شناخته شده کانادا همراه شوید.

آشنایی مختصر با جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

بیشتر بخوانیددیدنی های کانادا | سرزمینی با جاذبه های حیرت انگیز در قاره آمریکا

صحرای کارکراس Carcross Desert

بله، درست است؛ کشور کانادا صندلی کوچکترین صحرای دنیا هست. آب و هوای خشک و بادهای قدرتمند یوکون Yukon باعث بوجود آمدن تپه های شنی با وسعت 2.2 کیلومتر مربع در منطقه ای که در گذشته یک دریاچه یخی عظیم بشمار می رفت، شد. امروزه، این مورد از جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا تا سواحل دریاچه بنت Bennett Lake کشیده شده و علاقمندان به ساحل و آفتاب دریافت می توانند روی ماسه های سفید رنگ اطراف این دریاچه به آفتاب دریافت و وقت گذرانی مشغول شوند.

غارهای دریاچه هورن Horne Lake Caves

ونکوور دارای بیشترین تمرکز غارها در کشور کانادا است؛ بطوریکه بیش از 1400 غار در این منطقه دیده می شوند. یکی از خیره نماینده ترین مکانهایی که می توانید برای داشتن یک تجربه فوق العاده به آن سری بزنید، پارک ملی غارهای دریاچه هورن Horne Lake Caves بوده که در آن می توانید در تاریکی مطلق، به غارنوردی مشغول شوید. اگر این تجربه برای فراهم کردن آدرنالین خون شما و ایجاد حس هیجان کافی نیست، می توانید همچنین روی تنها سرسره زیرزمینی کانادا سر بخورید و از طریق طناب در یک آبشار فرود بیایید.

بیشتر بخوانیدسفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت

اردوگاه قرون وسطایی شوالیه های خوب Good Knights Medieval Encampment

با اردو زدن آنهم از نوع سلطنتی در اردوگاه قرون وسطایی شوالیه های خوب Good Knights Medieval Encampment به دوران قرون وسطی قدم می گذارید. کسانی که به لرد و لیدی شدن علاقه دارند، می توانند در یک چادر باشکوه قرون وسطایی دارای تختخواب های عظیم، کف چوبی و الکتریسیته اقامت نمایند. حتی، یک حمام و توالت بسیار مجلل هم در هر چادر موجود است. صبحانه های سلطنتی که درون چادر سرو می شوند، کلاسهای شمشیر بازی و ضیافت های مجلل قرون وسطایی، از دیگر ویژگی های اردو زدن در این مورد از نقاط دیدنی کمتر شناخته شده کانادا هستند.

بنای مجلس قانونگذاری مانیتوبا Manitoba Legislative Building

در بنای مجلس قانونگذاری مانیتوبا Manitoba Legislative Building چیزی بیشتر از مناظره و وضع قانون رخ می دهد. کتیبه های هیروگلیف، کدهای طالع بینی و سمبل های فراماسونری آنچنان ماهرانه در معماری این بنا بکار رفته اند که وجود آنها برای نزدیک به یک قرن از دید تاریخ شناسان و بازدیدنمایندگان پنهان مانده بود. از ماه آوریل تا اکتبر تورهای هفتگی که توسط تاریخ شناس معماری دکتر فرانک آلبو Dr. Frank Albo برگزار می شوند، روی سمبل های پنهان موجود در بنای مجلس قانونگذاری مانیتوبا Manitoba Legislative Building شعاعی از نور می اندازند.

دیفن بانکر Diefenbunker

در طول جنگ سرد، نیروهای نظامی کانادا یک پناهگاه زیرزمینی برای اعضای درجه یک حکومت ساختند تا اگر یک حمله اتمی رخ دهد، این پناهگاه که دیفن بانکر Diefenbunker نام گرفت، مورد استفاده قرار بگیرد. با اینکه نخست وزیر آن موقع، جان دین بیکر John Diefenbaker هرگز از این پناهگاه دیدن نکرد، اما شما می توانید این کار را انجام دهید. این بنای ملی تاریخی که به عنوان موزه جنگ سرد کانادا Canadas Cold War museum فعالیت می نماید، در شهر کوچک کارپ Carp قرار گرفته است. در این مجموعه 9300 متر مربعی می توانید سوئیت شخصی نخست وزیر، خزانه عظیم بانکی و عظیمترین اتاق فرار در دنیا را ببینید.

پارک اومگا Parc Oméga

پاسخ دادن به ندای حیات وحش در منطقه اوتاوه Outaouais در کبک Quebec آسان است. اینجا در پارک اومگا Parc Oméga علاقمندان به حیات وحش می توانند شب را در حالیکه با گرگ ها احاطه شده اند، به صبح برسانند. البته، بهتر است ترسی نداشته باشید، چرا که شما در یک کلبه بسیار مجلل و ایمن اقامت خواهید کرد و دسته گرگها مانند نگهبان در محوطه اطراف حضور خواهند داشت. می توانید از پنجره های پانورامایی کابین خود، محیط اطراف را تماشا کنید تا ببینید گرگها در چه حالی هستند یا به سکوی مشاهده بروید و از دیدن نمای چشم پرنده از این حیوانات باشکوه لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدسفر به کبک | رویای فرانسوی در کشور کانادا

کارترز پوینت Carters Point

بهتر است خاویار گرانقیمت قاره آسیا را فراموش کنید، چرا که در کارترز پوینت Carters Point نه تنها خاویار فراوری می گردد، بلکه یک سافاری ویژه خاویار وجود دارد که می توانید با شرکت در آن، خاویار تازه نوش جان کنید. هر سال در ماه ژوئیه، این سافاری میهمانان را به یک تور غذایی فوق العاده در این منطقه می برد. علاوه بر چشیدن انواع غذاهای تهیه شده از خاویار، می توانید طرز تهیه و فراوری آن را ببینید و در ضیافتی که در ساحل برگزار می گردد، شرکت کنید.

جزیره سامبرو Sambro Island

قدیمی ترین فانوس دریایی آمریکای شمالی در مین Maine یا کارائیب Caribbean که کریستف کلمب Columbus برای اولین بار در آنجا از کشتی خود پیاده شد، قرار ندارد. بلکه، قدیمی ترین فانوس دریایی آمریکای شمالی در جزیره سامبرو Sambro Island در نووا اسکوشا Nova Scotia واقع شد. با اینکه می توان از طریق قایق به بازدید از این مورد از جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا رفت، هیچ چیز نمی تواند بهتر از سفر با هلیکوپتر برفراز این بنای زیبا باشد. با شرکت در این تور می توانید خطوط ساحلی زیبای این منطقه را ببینید و سپس، در نزدیکی فانوس دریایی به پیک نیک و وقت گذرانی مشغول شوید.

لوییس بورگ Louisbourg

لوییس بورگ Louisbourg که در گذشته یکی از شلوغ ترین بندرهای آمریکای شمالی و یک منطقه استراتژیک فرانسوی در سرزمینی تازه کشف شده بشمار می رفت، بگونه ای است که بازدید از قلعه تاریخی و ملی لوییس بورگ Fortress of Louisbourg در این منطقه، به سفر کردن به گذشته شباهت دارد. عظیمترین پروژه بازسازی در آمریکای شمالی در سال 1961 در این منطقه شروع شد. امروزه، بخشی از شهر اصلی شامل قلعه ها، خیابان ها، خانه ها و باغ های قدیمی به طرز فوق العاده ای مورد بازسازی قرار گرفته و دقیقا مانند گذشته برپا شده اند. بودن در لوییس بورگ Louisbourg به شما احساس بودن در اوایل قرن هجده را می دهد.

پارک استانی بیسین هد Basin Head Provincial Park

حتما قبلا در خصوص سواحل ماسه سرخ مشهور جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island شنیده یا خوانده اید. اما، آیا تا به امروز چیزی از ماسه های آوازه خوان این جزیره تماشایی هم به گوشتان خورده است؟! ساحل پارک استانی بیسین هد Basin Head Provincial Park از ماسه هایی به رنگ کارامل تشکیل شد که هنگامیکه روی آنها راه می روید، آواهایی از خود بیرون می دهند. بعضی می گویند ماسه ها آواز می خوانند و بعضی دیگر می گویند ماسه ها سوت می زنند. اما، هر طور این آواها را توصیف کنید و هر نامی روی آنها بگذارید، بهرحال آنها را می شنوید. البته، از آنجایی که جزیره پرنس ادوارد دارای گرمترین آبهای اقیانوسی نیز هست، به احتمال زیاد، زمان طولانی روی ماسه های موزیکال آن نخواهید گذراند و برای شنا به داخل آب خواهید رفت.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی جزیره پرنس ادوارد کانادا؛ جزیره زیبای آن شرلی

آیس برگ نست Iceberg Nest

تماشای توده های مشهور یخ در نیوفاوند لند Newfoundland از طریق شرکت در تورهای قایقی یک چیز است. اما، وقتی آنها را از بالا تماشا و حس می کنید که زیر پای شما جریان دارند، تجربه فوق العاده ای است. آیس برگ نست Iceberg Nest مانند یک جعبه شیشه ای با دیوارها، سقف و کف شفاف به نظر می رسد. علاوه بر گشت و گذار در میان آسمان خراش های یخی که در این منطقه موجود هستند، می توانید به تماشای نهنگ و دلفین ها نیز که در نزدیکی شما و در عمق کم شنا می نمایند، مشغول شوید.

تورهای توندرای شمالی Tundra North Tours

با شرکت در تورهای توندرای شمالی Tundra North Tours در قلمرو شمال غربی Northwest Territories نه تنها شانس بسیار عالی برای تماشای نورهای شمالی را دارید، می توانید مهاجرت سالیانه گوزن های قطبی را نیز تماشا کنید. وقتی در تورهای توندرای شمالی شرکت می کنید، می توانید گله 3000 تایی از گوزن های قطبی را در حالیکه به آرامی و در سکوت در حال عبور هستند و به سمت مناطق گرمتر سفر می نمایند، ببینید. همین تجربه به خودی خود جالب است. اما، همچنین می توانید چگونگی دودی کردن ماهی، سورتمه سواری و ساختن کلبه اسکیمویی را در این مورد از نقاط دیدنی کمتر شناخته شده کانادا یاد بگیرید.

در ادامه بخوانیدراهنمای سفر به کانادا | برای سفر به کانادا آماده شویدمنبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 240

به "آشنایی مختصر با جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی مختصر با جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی مختصر با جاهای دیدنی کمتر شناخته شده کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید