آموزش های نظری علوم پزشکی شیراز در نیمسال تحصیلی آینده مجازی ارائه می گردد

به گزارش چای قند پهلو، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه آموزش های نظری در نیمسال تحصیلی آینده این دانشگاه با موضوع آموزش مجازی اطلاع داد.

آموزش های نظری علوم پزشکی شیراز در نیمسال تحصیلی آینده مجازی ارائه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شیوه مجازی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیر امور آموزشی دانشگاه، معاونان آموزشی دانشکده های مستقر در شیراز و شهرستان ها و اعضای حقیقی شورا تشکیل شد.

محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست مجازی شورای آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: حفظ سلامت دانشجویان با ادامه آموزش ها و با کیفیت مناسب در شرایط همه گیری بیماری کووید 19 مورد تاکید فعالان در حوزه آموزش دانشگاه است.

او اظهار کرد: بر همین اساس با توجه به امکانات موجود در دانشگاه و ضرورت ارتقای آموزش مجازی، دروس نظری در نیمسال اول تحصیلی 1400 -1399 با موضوع آموزش مجازی ارایه می شوند.

دمقدمی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی ها، میزان مشارکت اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سامانه نوید بیش از 96 درصد و میزان مشارکت و حضور فعال دانشجویان نیز بیش از 70 درصد بوده است، اعلام کرد: شیراز با این میزان مشارکت اساتید و دانشجویان، در بین دانشگاه های مادر کشور صندلی خوبی دارد که برای نیمسال تحصیلی جدید نیز باید برنامه ریزی های مناسب صورت پذیرد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: برای دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 1399-1400 امور مربوط به تشکیل پرونده، نام نویسی، انتخاب واحد و ارایه آموزش ها به شیوه غیرحضوری صورت می پذیرد.

شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شیوه مجازی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیر امور آموزشی دانشگاه، معاونان آموزشی دانشکده های مستقر در شیراز و شهرستان ها و اعضای حقیقی شورا تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 350

به "آموزش های نظری علوم پزشکی شیراز در نیمسال تحصیلی آینده مجازی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های نظری علوم پزشکی شیراز در نیمسال تحصیلی آینده مجازی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید