اطلاعیه پلیس درباره جریمه یک میلیونی خودرو های غیربومی

به گزارش چای قند پهلو، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از هموطنان خواست با توجه به موج پنجم کرونا، از سفر های غیرضروری بپرهیزند.

اطلاعیه پلیس درباره جریمه یک میلیونی خودرو های غیربومی

در این اطلاعیه آمده است:

با ورود به موج پنجم کرونا و شرایط قرمز و نارنجی بسیاری از شهر ها و بعلاوه بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی تقاضا داریم که در ایام پیش رو از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز نمایند.

به تمام هموطنان عزیز اعلام می کنیم که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس اجرا خواهد نمود از این رو علاوه بر جرایم که در دستورالعمل وجود دارد، (جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر های قرمز و جریمه 500 هزار تومانی برای ورود به شهر های نارنجی و زرد) در هر کجا که با سفر ها در جاده ها روبرو شویم خودرو های شخصی را اعمال قانون خواهیم کرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم در اجرای طرح های محدودیت های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا دارد که در این ایام هم به مقررات ابلاغی به وسیله ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز نمایند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم. ان شاءالله با اعلام بعضی تذکرات و برای یاری کردن به کاهش فشار سنگینی که این روز ها مدافعان سلامت متحمل می شوند، هیچگونه سفری انجام نخواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 904

به "اطلاعیه پلیس درباره جریمه یک میلیونی خودرو های غیربومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه پلیس درباره جریمه یک میلیونی خودرو های غیربومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید