افزایش 10 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

به گزارش چای قند پهلو، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طی 6 ماهه نخست امسال جابجایی مسافر با اتوبوس در استان 10 درصد افزایش داشته است.

افزایش 10 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

رضا شیرین زاده گفت: سفر با وسیله نقلیه اتوبوس در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در اردبیل 10 درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان مشگین شهر گفت: 806 هزار نفر مسافر در 6 ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده اند که از این تعداد 400 هزار نفر مسافر از طریق وسیله نقلیه اتوبوس، 69 هزار نفر با مینی بوس و 337 هزار و 908 نفر نیز از طریق سواری از استان جابجا شده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه این اندازه جابجایی مسافر در قالب 140 هزار سفر صورت گرفته است، ادامه داد: در 6 ماهه سال گذشته 324 هزار و 739 نفر مسافر در قالب 31 هزار سفر با وسیله نقلیه اتوبوس از استان به مقاصد مختلف جابجا شده بودند.

او فعالیت 7 پایانه مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: در جابجایی مسافران با مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 65 هزار و 154 نفر بود رشد 6 درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران اطلاع داد و گفت: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی گردد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1314

به "افزایش 10 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید