مالی ترین موبایل سامسونگ در راه است!، عکس

به گزارش چای قند پهلو، زومیت نوشت: گوشی مالی نو سامسونگ گلکسی A25 به پردازنده اگزینوس و رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

مالی ترین موبایل سامسونگ در راه است!، عکس

درحالی که سامسونگ خود را برای عرضه گلکسی A25 آماده می نماید، این گوشی بار دیگر در بنچمارک ها ظاهر شده است. براساس گزارش مای اسمارت پرایس، این گوشی در سه رنگ عرضه خواهد شد.

اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، گلکسی A25 با پردازنده اگزینوس 1280 و رم 8 گیگابایتی از راه می رسد.

جدیدترین محصول مالی سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity U از نوع اولد خواهد بود، به این معنی که دوربین سلفی در داخل ناچ قطره ای قرار می گیرد. این صفحه نمایش دارای وضوح +Full HD خواهد بود و از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی خواهد نمود.

در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS (لرزش گیر اپتیکال)، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این ترکیب کمی بهتر از ترکیب دوربین گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی همان 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی سامسونگ با پشتیبانی از Samsung Knox و Samsung Pay عرضه خواهد شد و احتمالاً چهار سال به روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهد نمود که برای یک گوشی مالی بسیار خوب است.

گلکسی ای 25 سامسونگ احتمالاً در اوایل سال 2024 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات و بدنه 197 گرمی از راه می رسد. قیمت گوشی و تاریخ عرضه آن مواردی هستند که در زمان رونمایی تعیین خواهند شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1471

به "مالی ترین موبایل سامسونگ در راه است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالی ترین موبایل سامسونگ در راه است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید