انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه

به گزارش چای قند پهلو، انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه یا پسرانه و یا اتاق خواب مشترک یکی از هیجان انگیزترین و البته پرچالش ترین مراحل دکوراسیون است. در این مقاله ویژگی های هر رنگ برای اتاق خواب دخترانه بیان شده است.

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - دختر ها طیف رنگی وسیعی برای اتاق خواب می پسندند؛ بنابراین پیداکردن بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه می تواند به کاری چالش برانگیز و وقت گیر تبدیل گردد و انتخاب میان رنگ های مختلف که هرکدام قصه ای برای گفتن دارند و خیلی هم جذابند کار ساده ای نیست. اما به هر حال از این میان، باید با توجه به ویژگی های شخصیتی یکی را برگزید و از آن لذت برد. به دخترتان اجازه دهید که با یک یا دو رنگ مورد علاقه اش آغاز کند، بعد یک طرح رنگی عالی و مناسب با سنش انتخاب کند.

انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب صورتی

رنگ صورتی، می تواند مشخص کننده قلمرو شاهزاده خانم ها باشد، اما لزوما قرار نیست یک اتاق خواب دخترانه شبیه پاستیل به نظر برسد! یک توناژ از رنگ صورتی در ترکیب با رنگ زرد، سبز لیمویی و سایر رنگ های روشن می تواند دخترانه و در عین حال قوی باشد. صورتی روشن و نارنجی، ترکیب مورد علاقه دختران است و با یک مبلمان سفید معرکه می گردد. همچنین ترکیب صورتی با رنگ های خنثی مثل بژ یا خاکستری را نیز در نظر بگیرید. بسیار الهام بخش خواهد شد! در صورتی که تصمیم گرفتید از صورتی روشن به عنوان رنگ اصلی اتاق خواب بهره ببرید آنرا با اثاثیه مشکی یا تیره ترکیب کنید تا ظاهری پخته به اتاق بدهد.

اتاق خواب آبی

وقتی صحبت از رنگ اتاق خواب دخترانه می گردد، آبی یکی از اولین گزینه هاییست که به ذهن خطور می نماید؛ که البته گزینه بسیار خوبی است. رنگ آبی آرام بخش ترین رنگ هاست، پس حتما به آن فکر کنید. ممکن است فکر کنید که یک آبی بسیار روشن بهترین انتخاب برای رنگ اتاق خواب دخترانه است. مثل تصویر زیر:

یا یک آبی تیره که به یاری آن بتوانید نمایش باشکوهی از لوازم اتاق برپا کنید؟ اگر مبلمان سفید یا حتی آبی بسیار روشن داشته باشید که چه بهتر. تصویر بعد را ببینید:

بله! رقابت میان طیف های رنگی آبی، بسیار شدید است. رنگ آبی آسمانی در انتخاب رنگ اتاق خواب یا هر فضایی تقریبا یک رنگ خنثی به حساب می آید؛ بنابراین با انتخاب این رنگ برای اتاق خواب دخترانه ذره ای ریسک نکرده اید. آبی آسمانی اتاق دختر شما را بسیار دلنشین و دنچ می نماید.

رنگ سبز برای اتاق خواب دخترانه

احتمالا شما از آرام بخشی رنگ سبز زیاده شنیده باشید. پس انتخاب آن برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تصمیم عاقلانه ای خواهد بود. رنگ سبز برای اتاق خواب در ترکیب با لوازم چوبی فوق العاده خواهد بود.

یک سبز روشن هم برای اتاق خواب دخترانه با سبک سنتی بسیار مناسب است. این رنگ به گونه ایست که هم لوازم و اثاثیه اتاق را به خوبی به نمایش می گذارد و هم به اندازه ای روشن است که اتاق شما را دلباز و روشن نشان دهد.

البته که قرار نیست رنگ سبز در همه حالت ها نجیب و آرام باشد. رنگ سبز تیره می تواند برای اتاق خواب دخترانه بهترین انتخاب باشد. با انتخاب این رنگ اتاق خوابتان هرگز از ذهن ها پاک نمی گردد و با هربار رفتن به رختخواب، گویی به جنگل رفته اید.

اتاق خواب سفید و خنثی

استفاده از رنگ های خنثی در هر نوع فضایی پیشنهاد می گردد و قطعا این رنگ ها انتخاب خوبی برای رنگ اتاق خواب دخترانه هستند. می توانید دیوار ها را با رنگی مثل سفید یا خاکستری بسیار روشن بپوشانید و بعد انرژی و شیطنت دخترتان را در وسایل و اثاثیه اتاقش به نمایش بگذارید.

اتاق خواب قرمز و مشکی

این ترکیب رنگ انتخاب کلاسیکی برای رنگ اتاق خواب دخترانه و زنانه است. رنگ قرمز با شور و انرژی فراوانش هیچگاه خسته کننده و یکنواخت نمی گردد و اگر آنرا با رنگی مثل مشکی ترکیب کنید یک قدرت عجیب و باورنکردنی به دکوراسیون اتاق خواب اعطا می نماید. البته گفتنی است که برای ترکیب رنگی قرمز، می توانید به جای مشکی از هر رنگ خنثی دیگری مثل سفید یا خاکستری نیز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:چه رنگ و نوری برای اتاق خواب مناسب است؟

در این مطلب سعی کردیم مناسب ترین رنگ اتاق خواب دخترانه را آنالیز کنیم و پیشنهاد دهیم. اگر شما تخصص یا تجربه ای در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 646

به "انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید